خبرگزاری کار ایران

در جلسه روز گذشته مطرح شد؛

برون‌سپاری کلاه زردها منتفی است/ ابلاغیه کارگر دائم در دستور کار قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۳۴۷

در جلسه روز گذشته شورای اپراتورهای فشار قوی برق و مسئولان سازمان مدیریت، برون سپاری ملغی و مقرر شد که امضای ابلاغیه کارگر دائم هرچه سریعتر انجام شود.

اعضای شورای اپراتورهای پست های فشار قوی برق در تماس با ایلنا از جلسه عصر گذشته (پنجم مهر) با مسئولان سازمان مدیریت خبر دادند.

به گفته این کارگران، نتایج این جلسه رضایت بخش بوده است و توانسته تا حد زیادی مطالبات اپراتورها را برآورده کند.

از قرار معلوم در جلسه روز گذشته مصوب شده که برون‌سپاری پست‌های فشار قوی برق ملغی شود و در آینده نیز وزارت نیرو نمی‌تواند این بخش از پروژه ها را به بخش خصوصی واگذار کند، علاوه بر این بر اساس مصوبات این جلسه قرار است ابلاغیه کارگر دائم اپراتورها به زودی امضا و به وزارت نیرو ابلاغ شود.

در صورت ارسال ابلاغیه کارگر- دائم به وزارت نیرو، اپراتورهای قرارداد معین پست‌های فشار قوی برق سراسر کشور، تبدیل قرارداد شده و به صورت کارگر دائم به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

گفتنی است طبق ماده 124 قانون خدمات کشوری برخی  از مشاغل با مجوز سازمان مدیریت میتوانند در زمره مشاغل کارگری قرار بگیرند و طرح طبقه بندی مشاغل در مورد آنها اجرایی شود.

اعضای شورای اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق، با ابراز رضایت از نتیجه کار می‌گویند: پس از تجمعات مکرر و پیگیری‌های بسیار در نهایت توانستیم خواسته‌های خود را به سرانجام برسانیم و به مطالبات خود دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز