خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی کارگران معدن چادرملو:

هفتم مهر انتخابات بازرسین انجمن صنفی برگزار می‌شود/ حضور هرچه بیشتر کارگران، پشتوانه پیگیری مطالبات است

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۰۷۲

رئیس انجمن صنفی کارگران معدن چادرملو ضمن اعلام زمان برگزاری انتخابات بازرسان انجمن صنفی کارگران این واحد، حضور گسترده کارگران در این انتخابات را پشتوانه‌ای محکم برای پیگیری مطالبات صنفی دانست.

«اکبر علیپور»، رئیس انجمن صنفی کارگران معدن چادرملو (شرکت آسفالت طوس)، در گفتگو با ایلنا اظهار داشت: انتخابات بازرسین انجمن صنفی کارگران چادرملو، هفتم مهرماه برگزار خواهد شد.

علیپور تاکید کرد: تنها راه پیگیری مطالبات صنفی و دستیابی به خواسته‌های کارگران، تشکل یابی و مشارکت گسترده در کنش‌های صنفی است.

وی با بیان این که استفاده از ظرفیت های تشکل های موجود می‌تواند راهکاری موثر و زود بازده برای قدرتمند نمودن کارگران باشد، افزود: هرچه میزان مشارکت افزایش یابد، قدرت تشکل های صنفی و به تبع آن، قدرت جمعی کارگران افزایش خواهد یافت.

رئیس انجمن صنفی کارگران معدن چادرملو در پایان از همه کارگران این واحد معدنی دعوت کرد که در انتخابات پیش رو با قدرت تمام شرکت کنند و افزود: ما در انجمن صنفی نماینده کارگران هستیم و طبیعی است که هرچه تعداد آرا در انتخابات بیشتر باشد، بر حقانیت و اعتبار این نمایندگی افزوده می‌شود و با پشتوانه محکم‌تر و توان حداکثری به سمت پیگیری مطالبات پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز