خبرگزاری کار ایران

قطع شدن کارانه شماری از کارکنان پتروشیمی پردیس به‌جای اصلاح شیفت‌کاری

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۱۰۰

منابع خبری ایلنا از قطع شدن مزایای شغلی کارانه گروهی از کارگران پتروشیمی پردیس در منطقه عسلویه خبر می‌دهند.

به گزارش ایلنا ظاهرا این اتفاق به دستور مدیریت این واحد پتروشیمی صورت گرفته است.

از قرار معلوم در میان کارگرانی که مزایای شغلی کارانه آنها قطع شده است؛ افرادی حضور دارند که پیش از این نیز با برپایی اجتماعات صنفی نسبت به تغییر زمانبندی شیفت های کاری خود معترض شده بودند.

منابع ایلنا می‌گویند: قطع مزایای شغلی کارانه در حالی اتفاق افتاده است که تمامی کارگران طبق وعده مدیران پتروشیمی پردیس منتظر بودند تا هرچه زودتر مشکلات مربوط به جابه‌جایی نوبت های شغلی آنها برطرف شوند.

 بر همین اساس گفته می‌شود که دستور رسیدگی به این مشکل در قالب صورت جلسه‌ای که به خاتمه یافتن این اقدام اعتراضی منجر شد، صادر می‌شود اما ظاهرا پس از گذشت حدود دو ماه از آن زمان اکنون این مسئله از جانب کارفرما منتفی اعلام شده است.

منابع ایلنا به نقل از کارگران این واحد پتروشیمی می‌گویند: همه ما حسب تصمیم مدیریت نسبت به بهبود وضعیت خود امیدوار بودیم اما مسکوت ماندن این ماجرا در کنار قطع شدن مزایای کارانه باعث شده است تا نسبت به چنین وعده‌هایی خوشبین نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز