خبرگزاری کار ایران

اخبار تکمیلی از حادثه انفجار در کارخانه روغن قزوین

asdasd
کد خبر : ۴۱۱۸۴۲

حادثه روز گذشته انفجار تانکر حامل روغن در در کارخانه‌ای در منطقه رامشان استان قزوین (محدوده جاده قدیم قزوین -رشت) تا هفت نفر تلفات برجا گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هرچند تاکنون علت اصلی این انفجار به صورت رسمی اعلام نشده است اما برخی منابع عامل انفجار را ناشی از حضور یک دستگاه تانکر  33 هزار لیتری حامل روغن گیربکس و موتور دانسته که حین بارگیری دچار حادثه می شود.

به دنبال این انفجار و حضور گروه های امداد ونجات  در محل حادثه همه  7مصدوم برجای مانده که اغلب کارگر بوده‌اند به اورژانس بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل  وبعد از اقدامات اولیه اورژانس به بخشهای سوختگی وتحت نظر بستری می شوند.

ظاهرا در میان مصدومان این حادثه میزان سوختگی چهار نفر تا حدود 90درصد گزارش شده  است.

بین مصدومان 5 نفر کارگر کارخانه مورد نظر قرار دارند و هویت دو نفر باقیمانده نیز راننده تانکر و فرزند 12 ساله وی عنوان شده است.

گفته می‌شود فرزند مصدوم راننده تریلی همان عصر دیروز برای ادامه درمان به بیمارستان سوختگی در کرج منتقل شده است.

همچنین یکی از پنج کارگر مصدوم که از هویت وی اطلاعاتی در دست نیست براثر موج انفجار پرتاب شده که همین اتفاق منجر به مصدومیت سطحی شده که در نتیجه بعد از مراقبت های اولیه درمانی اورژانس بیمارستان شهید رجایی کرج مرخص شده است.

به گفته منابع خبری ایلنا هویت چهار مصدوم دیگر این حادثه که درصد سوختگی آنها بالا عنوان شده است «محمد علی شعبانی »  40 ساله،«محمد پور استر آبادی » 55ساله، «عباس حبیبی فر» و»«محمد حسن پور عسکری» اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز