خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ایران چوکای تالش برکنار شد

منابع کارگری ایلنا در کارخانه ایران چوکای تالش از تحقق یکی از مهمترین مطالبات صنفی کارگران این واحد تولیدی مبنی بر کناری مدیرعامل پس از گذشت چندین ماه از آغاز اعتراضات صنفی کارگران خبر داد.

کارگران با اعلام این خبر به ایلنا گفتند: طی حکمی که روز گذشته (24 شهریور ماه) ازسوی  مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تاپیکو صادر شده است، مدیرعامل  فعلی کارخانه برکنار و تا تعیین مدیریت جدید، آقای محمدمهدی حاجی قربانی به سمت سرپرستی شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران چوکا منصوب شد.

به گفته آنان، پس از گذشت چندین ماه از آغاز اعتراضات صنفی کارگران ایران چوکای تالش، سرانجام یکی از مهمترین مطالبات صنفی آنان محقق شده است.

کارگران ایران چوکا ابراز امیدواری کردند با تغییرات مدیریتی به وجود آمده، این قطب  تولیدکننده کاغذ کشور از رکود خارج شود و سطح تولید افزایش پیدا کند و به تبع آن مشکلات کارگران از قیبل تاخیر‌های متداول در پرداخت مطالبات مزدی نیز برطرف شود.

کارگران ایران چوکا در پایان اظهار کرد: کارگران این کارخانه آمادگی دارند با همکاری اعضای هیات مدیره و مدیریت فعلی کارخانه به مشکلات این واحد تولیدی و کارگران آن رسیدگی کنند.

18

1920

کد خبر : ۴۱۱۰۰۶