خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل پلی‌اکریل در گفتگو با ایلنا:

به حل مشکلات پلی اکریل امیدواریم/ کارگران صبوری پیشه کنند

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۷۷۱

مدیرعامل پلی اکریل می‌‌گوید: با توجه به رایزنی های انجام شده و تلاش‌های استاندار اصفهان و مقامات وزارت صنعت و معدن، امیدواریم مشکلات پلی اکریل به زودی مرتفع شود.

«علی مستاجران»، مدیرعامل شرکت پلی‌اکریل اصفهان در گفتگو با ایلنا در ارتباط با مشکلات شرکت پلی‌اکریل و بحرانی بودن اوضاع در این قطب نساجی کشور گفت: انشالله مشکلات به زودی حل می‌شود.

وی ادامه داد: جلسات متعددی با حضور مسئولان برگزار شده است و امیدواریم زحمات استاندار اصفهان و مقامات وزارت صنایع و معادن به زودی به نتیجه برسد و پلی اکریل به دوران اوج خود بازگردد.

وی در ارتباط با زمان پرداخت معوقات مزدی بیش از دو هزار کارگر پلی اکریل گفت: دقیقا مشخص نیست این معوقات چه زمانی پرداخت می‌شود و کارگران باید صبوری پیشه کنند تا مشکلات حل شده و پلی‌اکریل احیا شود.

مستاجران افزود: مشکلات پلی‌اکریل یک روزه به وجود نیامده، این کارخانه بیش از یک دهه است که سودده نیست و همه مشکلات از همین جا ناشی می شود.

مدیرعامل پلی‌اکریل در پاسخ به این پرسش که چه پیشنهادی برای کارگرانی دارید که بیش از سه ماه است دستمزدشان پرداخت نشده و این کارگران باید تا چه زمانی منتظر بمانند، از اعلام یک زمان مشخص برای پایان مشکلات پلی اکریل خودداری کرد و گفت: مسائل و معضلات بسیار در سالهای گذشته انباشته شده و مهمتر از معوقات مزدی کارگران، احیاء پلی اکریل است که همه تلاش مجموعه مدیریت در این راستاست.

وی در پایان تاکید کرد: مجموعه پلی‌اکریل در سالهای گذشته هرگز نتوانسته بالای 50 درصد تولید کند و این مساله، ریشه همه مشکلات و از جمله تاخیر در پرداخت مطالبات مزدی بیش از دوهزار کارگر این کارخانه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز