خبرگزاری کار ایران

سیزدهم شهریور رخ داد؛

مرگ کودک کار در مشهد بر اثر برق‌گرفتگی

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۳۳۵

کودک کار۱۶ساله زمانی که برای بیرون کشیدن کابل برق وارد حوضچه پارک گل‌ها در مشهد شده بود، بر اثر برق‌گرفتگی جانش را از دست داد.

براساس اخبار دریافتی ایلنا، برق گرفتگی به مرگ یک کودک کار در مشهد انجامید.

قضیه از این قرار بوده است که ظهر روز سیزدهم شهریور،  کارگر فضای سبز پارک گل‌ها در مشهد تصمیم به نظافت حوضچه داخل پارک گرفت. او می‌خواست برگ‌هایی که به داخل حوضچه افتاده بود را جمع کند اما وقتی دید کابل برقی داخل حوضچه است، از نگهبان پارک خواست آن را بیرون بکشد. نگهبان 23ساله پارک از برادر 16ساله‌اش که با او کار می‌کرد خواست که کابل را بیرون بکشد و پسر نوجوان به طرف حوضچه رفت و وارد آن شد اما همین‌که بدنش با آب تماس پیدا کرد، شروع به لرزیدن کرد و همانجا افتاد.

افرادی که شاهد این صحنه بودند به کمک او شتافتند. آنها ابتدا برق را قطع کردند و پیکر نیمه‌جان وی را از داخل حوضچه بیرون کشیدند. پس از آن پلیس و اورژانس را خبر کردند و طولی نکشید که امدادگران راهی محل حادثه شدند و او را به بیمارستان منتقل کردند. معاینات اولیه از این حکایت داشت که پسر نو جوان بر اثر بر‌ق‌گرفتگی جانش را از دست داده و دلیل آن نیز کابل برقی بوده که از داخل حوضچه رد می‌شده و اتصالی آن باعث برقدار شدن آب حوضچه شده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز