خبرگزاری کار ایران

بخشی از معوقات مزدی کارگران ارگ قدیم بم پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۰۳۲

معادل چهارماه از معوقات مزدی کارگران پروژه بازسازی ارگ قدیم بم پرداخت شد.

به گزارش ایلنا کارگران پروژه بازسازی ارگ قدیم بم می‌گویند در روز چهارشنبه 27مرداد ماه معادل  چهار  ماه از مجموع معوقات مزدی خود را   دریافت کرده اند.

به گفته آنان زمان این پرداخت مصادف با سومین روز اجتماع صنفی آنها در مقابل پایگاه میراث فرهنگی ارگ بوده است.

این کارگران می‌گویند: که طی چند سال گذشته پایگاه میراث فرهنگی ارگ به عنوان متولی اصلی پروژه بازسازی ارگ قدیم بم به دلیل ناتوانی‌های مالی توان پرداخت به موقع دستمزد کارگران و سایر هزینه‌های این پروژه را نداشت اما به تازگی با تامین شدن منابع مالی پایگاه  بخشی ازمعوقات مزدی وبیمه ای کارگران  پرداخت شدiه است.

کارگران شاغل در پروژه بزسازی ارگ بم که شمار آن‌ها حدود 120  نفر است، در توضیح مابقی مطالبات خود می‌گویند: در حال حاضر آن‌ها به غیر از یک ماه معوقات مزدی مربوط به مرداد ماه  سال 95 ، بابت عیدی و پاداش پایان دو سال 93 و94 نیز از کارفرما طلبکارند.

از قرار معلوم پایگاه میراث فرهنگی ارگ به عنوان متولی اصلی پروژه بازسازی ارگ قدیم بم به کارگران گفته است: چنانچه سازمان میراث فرهنگی  بتواند به تعهدات مالی خود در قبال پایگاه میراث فرهنگی عمل کند، تمامی مطالبات مزدی و بیمه‌ای کارگران به زودی پرداخت خواهد شد.

کارگران ارگ قدیم در خاتمه تصریح کردند:مشکلاتی که در زمینه پرداخت مطالبات مزدی و بیمه‌ای آنها بوجود آمده است باعث نگرانی کارگران در  ماه های آینده شده است که مبادا دوباره مطالبات مزدیشان به تاخیر بیافتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز