خبرگزاری کار ایران

مشاور امور بانوان و خانواده وزارت کار خبر داد:

تشکیل اتاق فکر زنان کارگر

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۳۱۴

مشاور امور بانوان و خانواده وزارت کار گفت: پس از بررسی چارچوب های پیشنهادی مشاوران امور بانوان و خانواده ،پیش نویس سند حمایت اجتماعی از زنان تدوین و در اختیار معاونت امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، وحیده نگین رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی در پنجمین نشست مشترک مشاوران امور بانوان و خانواده مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه گفت: این سند از هدر رفت سرمایه در انجام کارهای موازی جلوگیری می کند.

وی با بیان اینکه بر اساس این سند هر ساله آسیب های اجتماعی حوزه زنان ارزیابی و اولویت بندی می کند افزود: بر همین اساس هر ساله برنامه ها و سیاست مه و خط مشی ها مشخص می شود .

نگین در ادامه گفت: همچنین بر اساس این سند قرار است بانک اطلاعاتی خدمت گیرندگان زن مشخص شود تا بتوانیم در ارائه خدمات دقیق تر عمل کنیم.

رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی همچنین از تشکیل اتاق فکر زنان کارگر خبر داد و افزود : در این اتاق فکر نمایندگانی از تشکل های کارگری و کارفرمایی، تامین اجتماعی و حوزه روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور دارند که در آن مسائل مربوط به زنان مورد بررسی  قرار می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز