خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد:

همکاری کامل سازمان تامین اجتماعی با مراجع قضائی

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۷۶۵

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان با مراجع قضائی همکاری کامل دارد و در این رابطه ٢٣ هزار و٣٢٣ مورد تعامل از سوی سازمان تامین اجتماعی با مراجع قضائی و شبه قضائی در سال گذشته انجام شده است.

به گزارش ایلنا، عبدالرحمن تاج الدین افزود: در سال جاری نیز تا پایان مرداد ماه ٥١٧٠ مورد ارتباط با نهادهای قضائی کشور ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: در سال ٩٣ نیز ٢٣ هزار و ٢٩٨ مورد ارتباط با مراکز قضائی کشور انجام شده است.

تاج الدین گفت: از سال ٩٢ تاپایان مردادماه سال جاری ٣٥ بار شورای حقوقی تامین اجتماعی به منظور پاسخگویی به مسائل و موضوعات کلان سازمانی تشکیل شده است.

وی اعلام کرد: در سال گذشته ١٢٠ مورد اظهارنظر در خصوص پیش نویس بخشنامه ها و دستورالعمل های اداری تامین اجتماعی از لحاظ انطباق با قوانین از دفتر قوانین سازمان اخذ شده است.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی، تعداد لوایح و طرح های مرتبط با این سازمان که در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سال گذشته مطرح شده اند را ٢٢ مورد اعلام کرد و افزود: در مجموع از سال ٩٢ تا پایان مردادماه سال جاری، ٦٧ طرح و لایحه مرتبط با این سازمان در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی مطرح شده است.

تاج الدین اظهار داشت: ٣٤٠ مرتبه واحد امور مجلس تامین اجتماعی در جلسات کمیسیون های مجلس و دولت که موضوعات مرتبط با این سازمان را بررسی می کردند شرکت و گزارش جلسات را به سازمان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز