خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت:

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کهگیلویه و بویراحمد می‌رود

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۹۶۷

همزمان با آغاز هفته دولت، «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر امروز به استان کهگیلویه و بویر احمد سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا بنابر اعلام روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این سفر دو روزه جمعی از معاونین و روسای سازمان های تابعه علی ربیعی را همراهی و در ویژه برنامه های هفته دولت شرکت می کنند .

زیارت قبور مطهر شهدا، شرکت در کارگروه اشتغال استان ،حضور در برنامه نگاه روز شبکه استانی دنا، دیدار با تشکل های کارگری، کارفرمایی و انجمن ها ، دیدار با امام جمعه مرکز استان، بازدید از واحد صنعتی تولیدی آرد و نشاسته و گلوکز یاسوج، ، شرکت در مراسم نمادین اهدای احکام مستمری بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر از جمله برنامه های دکتر وزیر کار در این سفر دو روزه است.

لازم به ذکر است برخی از معاونین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسا و معاونین سازمانهای تابعه فردا پنجشنبه 4 شهریور در مراسم افتتاح پروژه ها و دیدار های مردمی در شهرستانهای استان نیز شرکت خواهند کرد.

طبق برنامه اعلامی حسن هفده تن معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان گچساران، منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال در شهرستان لنده ، تقی زاده معاون امور مجلس ، حقوقی و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان جرم،  رستمی مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزی ، روستایی و عشایر در شهرستان دنا،   نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در شهرستان باشت ، اردلان معاون سازمان تامین اجتماعی در شهرستان بهمئی جهت افتتاح پروژه های مربوط به هفته دولت و دیدار های مردمی حضور می یابند .

خاطرنشان می شود : علی ربیعی بعدازظهر فردا - پنجشنبه 4 شهریور - با حضور در فرودگاه شیراز، به مقصد تهران بازمی‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز