خبرگزاری کار ایران

روز گذشته اتفاق افتاد:

خاتمه اعتراض کارگران قراردادی بندر امام با وعده رسیدگی

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۸۷۹

به دنبال تجمع اعتراضی روز گذشته کارگران قرارداد موقت بندر امام خمینی، معاون فرمانداری با حضور در میان تجمع‌کنندگان وعده داد که ظرف مدت دو روز برای حل این مشکل پیش آمده، اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش منابع کارگری ایلنا از بندر امام،  به دنبال تجمع اعتراضی روز گذشته گروهی از کارگران قرارداد موقت بندر امام خمینی، معاون فرمانداری با حضور در میان تجمع‌کنندگان وعده داد که ظرف مدت دو روز برای حل این مشکل پیش آمده، اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

بر این اساس، «سالم عبادی» خطاب به کارگران از برگزاری جلسات گوناگون با مدیران پتروشیمی بندر امام سخن گفته است. 

روز گذشته (2 شهریور ماه) 700 تن از  کارگران به همراه خانواده هایشان در اعتراض به شرایط مزدی در مقابل فرمانداری این شهر تجمع کرده و خواستار رسیدگی به آنچه که تبعیض مزدی میان کارگران رسمی و موقت منطقه ویژه امام خمینی عنوان می شود، شدند. 

منابع ایلنا به نقل از معترضان می‌گویند: به دنبال محکوم کردن مدیران پتروشیمی بندر ماهشهر توسط اداره کار این شهر ، آنان از این رأی به  دیوان عدالت اداری شکایت برده اما از سوی دیگر در تلاش بر آن هستند که توقف حکم را نیز از سوی دیوان عدالت دریافت کنند. 

بنا به اظهارات این منابع، مدیران پتروشیمی در بندر امام با دریافت دستور توقف حکم از سوی دیوان عدالت اداری، اجرای رأی اداره کار صادره از بندر امام را  بی اثر گذاشته‌اند و در نیتجه باعث ایجاد تاخیر در روند حقوقی این پرونده‌ شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز