خبرگزاری کار ایران

یک فعال بازنشستگان صندوق فولاد:

به ادغام صندوق فولاد در تامین اجتماعی معترضیم/ مطالبات ما پرداخت نشد

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۲۱۶

یک فعال بازنشستگان صندوق فولاد می‌گوید: در شرایطی که مطالبات معوقه پرداخت نشده، بحث ادغام در تامین اجتماعی بر نگرانی و نارضایتی بازنشستگان دامن زده است.

«ابراهیم دستمزد»، معاون عملیاتی کانون بازنشستگان صندوق فولاد در گفتگو با ایلنا با بیان این که تبصره 6 ماده 7 برنامه ششم توسعه مبنی بر لزوم ادغام صندوق فولاد در صندق بازنشستگی تامین اجتماعی موجب نارضایتی بازنشستگان صنعت فولاد را فراهم آورده گفت: دولت به مطالبات ما توجهی ندارد.

وی افزود: نکته اصلی اینجاست که در پایان این تبصره قانونی آمده است که باید تطبیق  مشمولین ادغام با مقررات سازمان تامین اجتماعی انجام شود و این به این معناست که از مستمری‌های بازنشستگان صندوق فولاد در سالهای آینده کاسته خواهد شد.

دستمزد با بیان این که از سالهای گذشته مطالبات مزدی پرداخت نشده داریم، گفت: ما به التفاوت 12 درصدی افزایش مستمری‌ها هم در چهارماهه  سال جاری به درستی اعمال نشده است.

وی در ادامه به انتقاد از وضعیت درمان بازنشستگان صندوق فولاد پرداخت و گفت: بیشتر قراردادهای صندوق با مراکز درمانی مختلف لغو شده است و در حال حاضر امکانات درمانی و بهداشتی بازنشستگان فولاد بسیار محدود و بی کیفیت است.

این فعال بازنشستگان صندوق فولاد در پایان اظهار داشت: جوانی را پای کوره‌های ذوب و در شغلی بسیار سخت و زیان آور سپری کردیم و بسیار جای تاسف دارد که حالا در سنین پیری، مسئولان قصد دارند امکانات و مزایای شغلی ما را با پیش کشیدن این بحث ادغام سلب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز