خبرگزاری کار ایران

ظهر امروز رخ داد؛

پتروشیمی بوعلی بازهم دچار حادثه شد/ مصدومیت کارگران براثر سوختگی

asdasd
کد خبر : ۳۹۶۰۵۶

امروز (10 امرداد) واحد پارازایلین مجتمع پتروشیمی بوعلی بندر ماهشهر باردیگر دچار آتش سوزی شد اگرچه بنا بر اعلام رسمی این حادثه مهار می‌شود اما شنیده‌ها حاکی از مصدومیت شماری از کارگران این واحد صنعتی است.

به گزارش ایلنا اخباری که در رابطه با این حادثه در رسانه‌ها منتشر شده است نشان می‌دهد در جریان این حادثه آتش‌سوزی که حوالی ظهر امروز (10 امرداد) در واحد پارازایلین مجتمع پتروشیمی بوعلی بندر ماهشهر اتفاق افتاده است دست کم 9 نفر براثر تماس با ماده شیمیایی پارازیلین دچار مصدومیت سوختگی شده‌اند.

حادثه امروز بعد از آتش‌سوزی که در تعطیلات عید فطر اتفاق افتاد دومین مورد حادثه‌ای است که در پتروشیمی بوعلی اتفاق افتاده است.

بنابر این اخبار دست‌کم حال دو نفر از مصدومان که در تماس با پارازایلین نشت دچار حادثه شده‌اند وخیم گزارش شده است و در عین حال گروهی از رسانه‌ها به فاصله کمی بعد از انتشار این اخبار وقوع چنین حوادثی را تکذیب کردند.

البته در این خصوص به نقل از روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس اعلام شده است: «چند تن از کارکنان این مجتمع که در حال عملیات تمیزکاری یکی از واحدهای پتروشیمی بودند که دچار مصدومیت حاصل از تماس با هیدروکربور شده و تحت مراقبت های پزشکی و درمان هستند».

جدا از اخبار ضد و نقیضی که تاکنون در مورد مصدومیت کارگران پتروشیمی بوعلی در جریان حادثه امروز منتشر شده است، اخبار ضد و نقیضی دیگری از وخامت وضعیت جسمانی مدیرعامل این شرکت پتروشیمی و انتقال  وی به بیمارستان خبر می‌دهند.

در این باره بر اساس اعلام رسمی روابط عمومی این واحد صنعتی، «محمدرضا صاحب نسق» مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوعلی سینا به دلیل آنکه از ابتدای وقوع حادثه در این مجتمع برای مهار حریق، کنترل و راه اندازی و باسازی تحت فشار بار کاری بوده است به دلیل ضعف جسمانی به درمانگاه منتقل شده است؛ موضع‌گیری که به صورت غیر مستقیم وجود حادثه آتش‌سوزی امروز در این مجتمع پتروشیمی را تایید می‌کند.

پیگیری‌های ایلنا در این خصوص ادامه داشته و اخبار تکمیلی در پی به اطلاع خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز