خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران بازنشسته ریخته‌گری ماشین سازی تبریز مقابل اداره کار

asdasd
کد خبر : ۳۹۲۶۵۲

شماری ازکارگران بازنشسته کارخانه «ریخته‌گری ماشین سازی تبریز» با تجمع مقابل ساختمان اداره کار این شهر خواستار دریافت سنوات پایان خدمت خود شدند.

به گزارش ایلنا، به نقل از منابع خبری در کارخانه ریخته گری ماشین سازی تبریز گفته می شود  که  حدود55 نفر  از کارگران بازنشسته این واحد تولیدی که از اسفند ماه سال 93 تا اسفند 94 به مرور بازنشسته شده‌ اند هنوز نتوانسته‌اند سنوات پایان کار خود را دریافت کنند و به همین دلیل تعدادی از این کارگران بازنشسته  صبح امروز با تجمع مقابل ساختمان اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی این شهرستان خواستار پی گیری مسئولان این نهاد دولتی در دریافت مطالبات خود شدند.

به گفته یکی از کارگران بازنشسته صنایع ریخته‌گری ماشین سازی تبریز مجموع مطالبات سنواتی آنان به حدود یک میلیارد 500 میلیون تومان می‌رسد که به صورت مشخص میزان طلب هر یک از کارگران حدود 30 میلیون تومان می شود.

 طبق اظهارات یکی از کارگران بازنشسته بعد از سالها تلاش با سوابق بالای 20 سال توانستیم با استفاده از قانون مشاغل سخت و زیان آور از این کارخانه بازنشسته شویم  اما ظاهرا کارفرما نبود منابع مالی را دلیل عمل نکردن به تعهدات خود عنوان می کند اما آن‌ها که از ادامه این وضعیت خسته شده‌اند تصمیم به برپایی این تجمع گرفته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز