خبرگزاری کار ایران

اداره کار خوزستان خبر داد:

برقراری مستمری خانواده کارگر کشته شده پتروشیمی مارون

asdasd
کد خبر : ۳۹۲۱۹۹

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از نتیجه تحقیقات بازرسان کار استان و پرداخت مستمری خانواده مرحوم "شهرام محمدی" کارگر فوت شده پتروشیمی مارون خبر داد.

به گزارش ایلنا، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از نتیجه تحقیقات بازرسان کار استان و پرداخت مستمری خانواده مرحوم «شهرام محمدی» کارگر فوت شده پتروشیمی مارون خبر داد.

براین اساس در گزارش بازرسان کار استان آمده است: حسب دستور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان مبنی بر بررسی ویژه حادثه فوق، نتیجه تحقیق بازرسان کار نشان می‌دهد از حدود یک ماه پیش مستمری خانواده مرحوم «شهرام محمدی» کارگر فوت شده در حادثه انفجار در شرکت پتروشیمی مارون بندر امام خمینی (ره)، برقرار شده و در حال پرداخت است.

همچنین شرکت پتروشیمی مارون (کارفرمای کارگاه) به عنوان مقصر و مسوول حادثه موصوف معرفی شده و موضوع به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندر امام خمینی (ره) به عنوان مرجع قضایی رسیدگی به پرونده منعکس شده است.

از سوی دیگر، حسب رای مرجع قضایی، دیه مرحوم «شهرام محمدی» از سوی شرکت بیمه البرز به عنوان شرکت بیمه گر کارفرما به حساب دادگستری واریز شده و مراحل قانونی پرداخت دیه از سوی مرجع قضایی به خانواده مرحوم در حال پیگیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز