خبرگزاری کار ایران

توضیحات شرکت فرآوری پویا زرکان در مورد اتفاقات اخیر معدن آق‌دره

asdasd
کد خبر : ۳۹۲۱۱۶

در ادامه انتشار خبر مربوط به ماجرای تجمعی که در روز یکشنبه (27 تیرماه) از سوی کارگران مجموعه معدن و کارخانه استحصال طلای آق‌دره در مقابل فرمانداری شهرستان تکاب برگزار شد؛ شرکت فرآوری پویازرکان توضیحات تکمیلی را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، در ادامه انتشار خبر مربوط به ماجرای تجمعی که در روز یکشنبه (27 تیرماه) از سوی کارگران مجموعه معدن و کارخانه استحصال طلای آق‌دره در مقابل فرمانداری شهرستان تکاب برگزار شد؛ شرکت فرآوری پویازرکان در مقام کارفرمای این واحد صنعتی -معدنی توضیحات تکمیلی را جهت تنویر افکار عمومی منتشر کرد.

متن کامل این توضیحات که با عنوان «آخرین خبر در مورد به تعطیلی کشیده شدن مجتمع پویازرکان آق‌دره» نوشته شده و امضا «عباس احمدی نیری» مدیرعامل شرکت فرآوری پویازرکان را در پای خود دارد به شرح ذیل است:

با همکاری و راهنمایی فرمانداری و اداره کار شهرستان تکاب شکوائیه علیه کارگران متخلف  و سایر افرادی که به نحوی در اتفاقات اخیر مشارکت داشته‌اند از طرف شرکت فرآوری پویازرکان آق‌دره و شرکت پویازرکان آق‌دره و نماینده کارگران و کلیه پرسنل معدن و کارخانه در 5 فقره تنظیم و تحویل دادستان شهرستان تکاب گردید.

امیدواریم برای برطرف شدن این مسئله و ایجاد امنیت شغلی برای پرسنل و امر تولید همانند موارد قبلی قوه قضاییه رأی عادلانه صادر نمایند و اداره کار هم در این مورد همراه با کارفرما و کارگران اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز