خبرگزاری کار ایران

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

صدور۶ هزار نسخه الکترونیکی در استان یزد

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۹۰۶

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه عملاً طرح نسخه الکترونیکی از آبان ماه سال گذشته آغاز شده بود، اظهار داشت: تاکنون ۶ هزار نسخه الکترونیکی در استان یزد به عنوان مرکز پایلوت کشوری صادر شده است.

به گزارش ایلنا، محمدعلی همتی در مصاحبه با رادیو ایران با بیان این مطلب افزود: اجرای کامل نسخه‌های الکترونیکی در سراسر کشور نیاز به تامین زیرساخت‌های فنی آن دارد.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی دومین تولیدکننده درمان در کشور است و ٨٠بیمارستان و ٢٧۵ مرکز درمانی سرپایی ملکی در اختیار دارد، گفت: ٧۵٠٠ همکار پزشک با این سازمان همکاری می‌کنند، از این رو نسخه الکترونیکی در این سازمان مورد توجه است.

همتی افزود: این سازمان اولین خریدار درمان در کشور است و با ۴۵ هزار مرکز درمانی و پزشک طرف قرارداد است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با تشریح ویژگی‌های نسخه الکترونیکی خاطر نشان کرد: افزایش صحت و دقت در نسخه نویسی از مزایای این طرح است.

همتی با بیان اینکه طرح نسخه‌های الکترونیکی به صورت پایلوت در استان یزد برای بیماران خاص آغاز شده است، گفت: پس از تامین زیرساخت‌ها، ابتدا در کل این استان و در مرحله بعد برای استان‌های همجوار و کل کشور اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز