خبرگزاری کار ایران

بلاتکلیفی ۲۰۰کارگر در پی تعطیلی موقت کارخانه کاشی زرین خراسان

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۳۵۱

در پی ادامه بحران مالی در کارخانه کاشی زرین خراسان در شهرستان تربت حیدریه، این واحد صنعتی موقتا تعطیل شد وحدود ۲۰۰کارگر قرار دادی بلاتکلیف شدند.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، منابع کارگری در این واحد تولیدی گزارش کرده‌اند، کارخانه کاشی زرین خراسان که کیلومتر ۹ جاده تربت حیدریه به مشهد فعالیت تولیدی دارد به دلیل آنچه از سوی کارفرما بحران در منابع مالی عنوان می‌شود، از اول تیر ماه سال جاری موقتا تعطیل اعلام شده است وحدود ۲۰۰ کارگر شاغل در این واحد تولیدی با ۷ ماه مزد معوقه هم اکنون بلاتکلیف هستند.

نا‌بر ادعای کارگران، طی چند سال گذشته کارخانه کاشی زرین خراسان به دلیل کمبود نقدینگی توان پرداخت به موقع حقوق آنان و سایر هزینه‌های جانبی را نداشته و همین مسئله باعث ایجاد وقفه در پرداخت مطالبات آن‌ها شده بود.

طبق اظهارات ک انان بی‌توجه‌ای مدیران این واحد تولید در پرداخت مطالبات کارگران باعث شده کارگران بعد ازتعطیلی کارخانه طی دفعاتی مقابل درب ورودی کارخانه ومقابل ساختمان فرمانداری تربت حیدریه دست به اعتراض صنفی بزنند.

بنا به ادعای کارگران مشکلات این کارخانه درست بعد از واگذاری نیمی از سهام کارخانه (۵۲ درصد) به یکی از شرکتهای سرمایه گذاری آغاز شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز