خبرگزاری کار ایران

بامداد امروز اتفاق افتاد:

مهار آتش سوزی پتروشیمی بوعلی/تعطیلات، تلفات انسانی به کمترین میزان رساند

asdasd
کد خبر : ۳۸۷۹۱۱

به گفته منابع ایلنا همزمانی حادثه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا با ایام تعطیل کارگران باعث شد تا عملیات مهار این حاثه با کمترین تلفات انسانی ممکن به صورت موفقیت آمیز خاتمه یابد.

کارگرانی که در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر مشغول کارند به ایلنا گفتند: حادثه آتش سوزی روز گذشته پتروشیمی ماهشهر بامداد امروز مهار شده است.

این حادثه حوالی عصر روز گذشته در برج 8001 واحد پارازیلین که با 121 متر ارتفاع یکی از بلندترین برج های مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا محسوب می شود؛ آغاز شده بود.

اگرچه بنا بر اعلام رسمی «سیاوش فرجی» مسئول روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر این حادثه که به دلیل نشتی یکی از ولوهای (شیر های) واحد پارازایلین بوعلی سینا «آروماتیک سوم» ایجاد شده بود بدون تلفات جانی خاتمه یافته است اما کارگرانی که در این ناحیه مشغول کارند از آسیب دیدن دست کم دو نفر در این حادیه خبر می دهند.

در عین حال منابع کارگری ایلنا با یادآوری گستردگی ابعاد حادثه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا تاکید دارند: همزمانی این حادثه با تعطیلات کارگران شاغل در این منطقه باعث شد تا روز گذشته عملیات تخلیه کارگران باقیمانده در اطراف محل حادثه با سرعت و سهولت بیشتری صورت بگیرد و در نتیجه عملیات مهار آتش به صورت موفقیت آمیز و با کمترین تلفات ممکن خاتمه یابد.

همچنین در مورد زمان بازگشایی مجدد محل حادثه، کارگاه های مجاور و کارگران شاغل در این نقاط آن گفته می شود که به دلیل ملاحظات ایمنی و فنی تعیین این زمان برعهده ستاد بحرانی است که از زمان شروع حادثه تشکیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز