خبرگزاری کار ایران

به دنبال موافقت مقامات قضایی؛

اعتصاب غذای جعفر عظیم زاده خاتمه یافت

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۹۳۷

ساعت ۸ امشب (پنجشنبه ۱۰ تیر ماه) به دنبال اعلام موافقت مسولان قضایی با خواسته های جعفر عظیم زاده مبنی بر اعاده دادرسی و برخورداری از مرخصی قابل تمدید، وی پس از ۶۳ روز به اعتصاب غذای خود خاتمه داد.

یکی از نزدیکان جعفر عظیم زاده با اعلام این خبر به ایلنا گفت: به دنبال موافقت مقامات قضایی با خواسته‌های آقای عظیم زاده، وی پس از ۶۳ روز به اعتصاب غذای خود خاتمه داد.

بازبینی پرونده محکومیت قضایی و برخورداری از حق مرخصی قابل تمدید از جمله مهمترین خواسته های این فعال کارگری بوده است.

نزدیکان وی با بیان اینکه عظیم زاده هم اکنون با سپردن وثیقه آزادی خود را به دست آورده است، یادآور شدند که وی به دلیل ضعف و مشکلات جسمانی همچنان تحت مداوای پزشکی خواهد بود.

جعفر عظیم زاده از حدود یک هفته پیش به دلیل ضعف جسمانی از زندان به بیمارستان منتقل شده بود.

روز گذشته فروغی وکیل جعفر عظیم زاده از موافقت دستگاه قضایی با خواسته های موکلش خبر داده بود و در عین حال آنطور که اعضای خانواده وی می گویند از سوی نهاد ریاست جمهوری و برخی نمایندگان مجلس در خصوص رسیدگی به خواسته های جعفر عظیم زاده وعده های مساعدی داده شده بود که ظاهرا به این وعده ها عمل شده است.

 پیش از این براساس پرونده اتهامی که علیه عظیم‌زاده تشکیل شده بود، مراجع قضایی وی را به تحمل ۶ سال حبس محکوم کرده بودند  و در راستای اجرای حکم، دوران محکومیت عظیم زاده از زمستان سال گذشته آغاز شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز