خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر اهواز خبر داد؛

آزادی کارگران بازداشتی شهرداری اهواز تا ساعتی دیگر

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۷۳۰

یک عضو شورای شهر اهواز می‌گوید: کارگران بازداشتی تا ساعتی دیگر آزاد می‌شود و پرونده شکایت مختومه اعلام خواهد شد.

«کاظم سواری»، عضو شورای شهر اهواز در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با آخرین وضعیت کارگران بازداشتی شهرداری اهواز گفت: این کارگران تا ساعتی دیگر آزاد می شوند.

وی افزود: در جلسه ای که امروز صبح، شورای شهر اهواز با شهردار و چند تن از مسئولان شهر برگزار کرد، قرار شد  برای آزادی کارگران، با قاضی پرونده صحبت شود که پس از مذاکره با این مقام قضایی، مقرر شد کارگران بازداشتی تا ساعتی دیگر به صورت کامل آزاد شوند و پرونده مختومه اعلام شود.

سواری در ارتباط با علت بازداشت این کارگران گفت: ظاهرا سودجویی بعضی از افراد از تجمع صنفی کارگرانی که خواستار مطالبات مزدی خود بودند، به رفتارهای خلاف هنجار انجامید و متاسفانه این مساله  بازداشت پنج روزه کارگران یاد شده را به دنبال داشت.

این عضو شورای شهر اهواز با بیان این مطلب که در مورد معوقات مزدی این کارگران، تقصیر متوجه پیمانکار است افزود: شهرداری تا پایان اسفندماه صورت وضعیت های شرکت‌های پیمانکاری را تسویه کرده و بر اساس قانون، پیمانکاران موظفند تا دو ماه دستمزد و مطالبات کارگران را بپردازند که در این زمینه، شرکت پیمانکار از انجام وظایف قانونی خود تخطی کرده است.

سواری در پایان تصریح کرد: وظیفه شهرداری اهواز است که از مجاری قانونی تخلف پیمانکار را پیگیری کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز