خبرگزاری کار ایران

دیروز انجام گرفت؛

پرداخت مطالبات مزدی کارگران فاز 19 عسلویه

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۲۷۱

70نفر از کارگران پیمانکاری فاز 19 عسلویه روز گذشته موفق به دریافت قسمت اعظم معوقات مزدی خود شدند.

منابع خبری ایلنا می‌گویند: به دنبال اعتراض صنفی‌ای که در روزهای گذشته توسط گروهی از کارگران پیمانکاری فاز 19 عسلویه بابت پرداخت نشدن معوقات مزدی  صورت گرفته بود، روز گذشته با تعدادی از این کارگران تسویه حساب شد.

از قرار معلوم این کارگران که درحدود 300 نفر بودند که با وجود خاتمه قرارداد و فسخ شدن رابطه کاری هنوز در دریافت مطالبات معوقه خود با مشکل مواجه بودند.

ظاهرا نزدیک به 70 نفر از این کارگران در سال 93 از طریق شرکت پیمانکاری ونوسان در پالایشگاه پتروپارس مشغول به کار بودند و بنا بر اطلاعاتی که به واسطه منابع ایلنا بدست آمده است، از ابتدای بامداد دیروز این گروه از کارگران توسط کارفرما فراخوانده شده و 80 درصد مطالبات خود را دریافت کرده‌اند.

برپایه این اطلاعات مجموع مطالبات این کارگران بالغ بر 5 ماه مزد و مزایای عیدی و سنوات می‌شود و 20 مطالبات پرداخت نشده نیز بابت ضمانت‌های مربوط به تحویل ابزار و وسایل بوده و همچنان در دست کارفرما باقیمانده است. 

این کارگران پیش از این برای آخرین بار در روز چهارشنبه 12 خردادماه سال جاری در مقابل محل کار سابق خود تجمع اعتراضی برپا کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز