خبرگزاری کار ایران

چادر نشینی بازنشستگان I.T.I به روز هشتم رسید/ بی‌خبری کارگران از جلسه شورای تامین

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۸۷۶

با وجود پایان یافتن جلسه‌ای که روز گذشته از سوی شورای تامین استان فارس برای رسیدگی به خواسته‌های کارگران بازنشسته کارخانه تعطیل شده صنایع مخابراتی برگزار شده بود هنوز نتیجه این جلسه به کارگران متحصن اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا هشت روز از چادرنشینی کارگران بازنشسته کارخانه تعطیل شده صنایع مخابراتی راه دور شیراز (I.T.I) می‌گذرد و به گفته کارگرانی که در اجتماع صنفی حضور دارند هنوز از سوی مسئولان مربوطه پاسخی به آنها داده نشده است.

این کارگران می‌گویند از صبح امروز به صورت جدی پیگیر نتیجه جلسه روز گذشته شورای تامین هستیم اما تا این لحظه تمامی تماس‌هایمان با مسئولان استانداری بی‌پاسخ مانده است و ظاهرا نهادهای صنفی کارگری استان فارس نیز در این خصوص بی‌تفاوت بوده‌اند.

کارگران این واحد تولیدی که از سالهای ابتدایی دهه 80 تا زمان تعطیلی این واحد تولیدی در سال 86 به تردیج بازنشسته شده‌اند، می‌گویند که هریک از آنها حداقل 10 میلیون تومان بابت سنوات پایان کار و بخش پرداخت نشده معوقات مزدیشان بستانکار هستند.

با توجه به اینکه باقیمانده اموال این کارخانه از سالهای گذشته تاکنون بابت مطالبات بانک ملی ایران توقیف شده است این کارگران خواهان آن هستند تا مطالبات آنها نیز از محل فروش مزایده‌ای همین اموال پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز