خبرگزاری کار ایران

کارگران بافق ابراز نگرانی کردند؛

مردم بافق از سهام معدن بی‌نصیب ماندند/ تقسیم سهام میان تامین اجتماعی و صندوق فولاد

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۷۰۷

28.5 درصد سهام معدن بافق به تامین اجتماعی واگذار شد. جلسه شورای تامین شهرستان نیز امروز برگزار شد.

منابع خبری ایلنا در بافق، از واگذاری 28.5 درصد سهام شرکت معدن سنگ آهن بافق به تامین اجتماعی خبر دادند.

از قرار معلوم، هشتم اردیبهشت ماه، با دستور اسحاق جهانگیری، معاون رئیس جمهور این میزان سهام که پیش از این در تملک شرکت فولاد خوزستان بود،  به سازمان تامین اجتماعی منتقل شد و در حال حاضر،  با احتساب 72.5 درصد سهامی که از قبل در تملک صندوق بازنشستگان فولاد قرار داشت، هم اکنون مدیریت این واحد معدنی بصورت غیر مستقیم برعهده وزارت تعاون, کار و رفاه اجتماعی است.

امروز ظهرنیز  شورای تامین شهرستان بافق با حضور شورای شهر و مسئولان محلی تشکیل و در مورد این واگذاری به تامین اجتماعی صحبت و تبادل نظر شد، در این جلسه قرار شد نگرانی های کارگران و مردم از واگذاری سهام معدن به تامین اجتماعی به استانداری یزد  منتقل شده و از کانال مقامات استانی پیگیری شود.

 در جلسات شورای تامین سال گذشته، مقرر شده بود که 15 درصد سهام معدن به مردم و کارگران واگذار شود که در حال حاضر واگذاری تتمه سهام معدن به تامین اجتماعی، موجب نگرانی کارگران معدن بافق شده است. آنها می گویند: عملا چیزی از معدن برای مردم باقی نمانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز