خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد:

اعتراض کارگران پیمانکاری فاز 14 عسلویه برای معوقات مزدی

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۱۳۱

صبح امروز جمعی از کارگرانی که به واسطه یک شرکت پیمانکاری در استخدام یکی از شرکت‌های بزرگ ساخت پروژه‌های نفتی و نیروگاهی هستند و هم اکنون در یکی از پروژه‌های فاز 14 عسلویه مشغول کارند، در اعتراض به تعویق مطالبات مزدی در مقابل محل اجرای این پروژه تجمع کردند.

گروهی از  کارگرانی که صبح امروز هنگام تردد روزانه به محل کارشان شاهد برپایی این تجمع صنفی بودند، در گفت‌گو با ایلنا  شمار کارگران حاضر در این تجمع صنفی در حدود 40 نفر ارزیابی کرده‌اند.

از قرار معلوم این کارگران نیز  مانند کارگران شرکت گاما که در روزهای گذشته به دلیل معوقات مزدی خود تجمع صنفی مشابهی برپا کرده بودند  از دی ماه  سال گذشته تاکنون بابت معوقات مزدی خود طلبکارند. 

همچنین گفته می‌شود از آنجا که کارفرمای اصلی این کارگران پیمانکاری همان کارفرمای اصلی کارگران شرکت گاما محسوب می‌شود در جریان اجتماع امروز نیز تعدادی از کارگران گاما برای پیگیری معوقات خود حضور داشتند.

لازم به یادآوری است، تجمع صنفی  بیش از 300 کارگران شرکت گاما در فاز 14 منطقه ویژه عسلویه در روز یکشنبه (26 اردیبهشت‌ماه) آغاز شده بود با پرداخت حقوق اسفند 94 آنان پایان یافت و با وعده‌ای که مدیریت پروژه به کارگران داد، مقرر شده تا روز سه شنبه  این هفته (  چهارم خرداد ماه) بخش مربوط به عیدی سال 94 آنها نیز پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز