خبرگزاری کار ایران

به دلیل بدهی کارفرما؛

برق کارخانه قند اهواز قطع شد/ اختلال در زندگی کارگران ساکن کوی سازمانی

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۶۹۱

کارگران کارخانه «قند اهواز» می‌گویند به دنبال قطع برق این واحد صنعتی زندگی تمامی خانواده‌هایی که منزل آنها در خانه‌های سازمانی این کارخانه و روستاهای هم‌جوار آن قرار دارد مختل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران این کارخانه می‌گویند که با قطع برق این واحد تولیدی،  برق حدود ۵۰ واحد مسکونی سازمانی و خانوارهای تعدادی از روستاهای مجاور که از کنتور این واحد صنعتی تامین می‌شد، قطع شده است.

بنا بر این گزارش، ماموران اداره برق اهواز روز گذشته (۲۶ اردیبهشت ماه) به دلیل انباشت بدهی‌های کارخانه قند اهواز با ورود به محل کارخانه  برق این واحد تولیدی را قطع کرده‌اند.

بر اساس اظهارات کارگران، فعالیت کارخانه قند اهواز از حدود دو سال پیش متوقف شده است و قطع برق این واحد صنعتی  به دلیل بدهی یک میلیارد و۲۰۰ میلیون تومانی انجام گرفته است.

به گفته یکی از کارگران، آنچه موجب نگرانی شده، وضعیتی است که در حال حاضر برای کارگران ساکن خانه‌های سازمانی و اهالی روستاهای اطراف به وجود آمده است، چراکه به سبب قطعی برق، آب شرب کوی سازمانی و روستاهای مورد نظر نیز قطع شده است.

این کارگر در ادامه اضافه کرد: از روز گذشته تاکنون قطعی برق موجب اختلال فعالیت محیط‌های آموزشی ، درمانی همانند مدارس ودرمانگاه  و غیره شده است.

به گفته این کارگر ساکن مجتمع سازمانی قند اهواز آنها در حال حاضر در تلاش هستند تا از طریق نهاد‌های دولتی همانند استانداری و فرمانداری اهواز به نوعی این مشکلی که برای اهالی روستاها وساکنین مجتمع سازمانی قند اهواز بوجود آمده را مرتفع کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز