خبرگزاری کار ایران

در اعتراض به رای کمیسیون تلفیق مجلس

بازنشستگان فولاد مقابل مجلس تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۴۹۰

بیش از سه هزار نفر از بازنشستگان صندوق فولاد به دلیل عدم پرداخت کامل حقوق اسفند 94 و مشکلات بیمه خدمات درمانی مقابل ضلع جنوبی ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

یکی از این بازنشستگان در تماس با ایلنا دراین خصوص گفت : سال گذشته با مذاکراتی که با نمایندگان دولت داشتیم قرار شد 2 هزار پانصد میلیارد تومان برای پرداخت حقوق  سال 95 بیش از 85 هزار نفر از بازنشستگان فولاد اختصاص یابد اما دو هفته پیش کمیسیون تلفیق مجلس فقط پرداخت هزار و هشتصد میلیارد تومان از آن را تصویب کرد.

وی افزود: پس از اعتراض ما به کمیسیون تلفیق قرار شد 48 ساعت بعد کمیسیون تلفیق دوباره این لایحه را مجددا بررسی کند زیرا اختصاص هزار و هشتصد میلیارد تومان تنها حقوق نیمی از سال 95 را تامین می‌کند.

این بازنشسته فولاد در خصوص مشکلات بیمه خدمات درمانی بازنشستگان فولاد گفت: پس از اینکه صندوق بازنشستگان فولاد بیمه درمانی بازنشستگان فولاد را به بخش خصوصی واگذار کرد مشکلاتی عدیده‌ای از یک سال و نیم گذشته برای بازنشستگان فولاد پیش آمد.

وی ادامه داد: بیشتر مراکز درمانی به دنبال بد حسابی این شرکت بیمه خدمات درمانی از پذیرش  دفترچه بازنشستگان خودداری می‌‌ورزند، از این رو بار هزینه‌های درمانی بر دوش بازنشستگانی افتاده که به خاطر انجام کارهای سنگین در معادن از مشکلات ریوی رنج می‌برند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز