خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد:

تجمع کارگران بخش خدمات مجتمع آلومینیوم المهدی

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۹۸۰

حدود 600 کارگر بخش خدماتی مجتمع آلومینیوم المهدی هرمزگان صبح امروز در تجمع اعتراضی نسبت به مشخص نبودن وضعیت شغلی خود در محوطه این کارخانه تجمع کردند.

کارگران معترض در گفتگو با ایلنا از نامشخص بودن وضعیت شغلی خود خبر دادند و افزودند: ما حدود 600 کارگر در بخش خدماتی مجتمع آلومینیوم المهدی هرمزگان هستیم که  به کارهای خدماتی همانند  نگهداری ازفضای سبز ،آبدارخانه ،نظافت و غیره تحت  مسئولیت پیمانکار با 2 تا 15 سال سابقه کار  مشغول کار هستیم .

کارگران خدماتی در تشریح مشکلات خود گفتند: کارفرما بخش خصوصی مجتمع که از تقریبا از یکسال  پیش مدیریت این واحد را بر عهده گرفته است بعد از پایان سال94 که موعد قرارداد کار پیمانکار بخش خدمات خاتمه یافت، درصدد برآمد تا به همکاری خود با کارگرانی که تحت استخدام پیمانکار سابق بوده‌اند خاتمه دهد.

به گفته این کارگران، در مجتمع آلمینیوم المهدی حدود 2400 کارگر مشغول کارند که از این تعداد  حدود 600 نفر در بخش خدمات فعالند و از قرار معلوم کارگران خدماتی علاوه بر آنکه  سال جدید وضعیت شغلی مشخصی ندارند دستمزد اسفند 94 وعیدی سال 95 خودرا از پیمانکار سابق طلبکارند.

همچنین گفته می‌شود که کارگران خدماتی مورد نظر از اتفاقات اخیر پی‌گیر یکسان سازی حقوق و سایر مزایای قانونی خود  همانند دیگرهمکاران شاغل  در کارخانه بوده اند که تاکنون این خواسته آنها محقق نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز