خبرگزاری کار ایران

در پی پرداخت نشدن معوقات مزدی

تجمع کارگران پیمانکاری فاز 19 عسلویه از سر گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۵۶۴

بامداد امروز (پنجشنبه بیست و ششم فروردین ماه) نزدیک به 200 نفر از کارکنان پیمانکاری شرکت بلندطبقه در فاز‌ 19 عسلویه به دلیل معوقات مزدی و بی پاسخ ماندن خواسته هایشان تجمع صنفی برپا کردند.

فعالان صنفی کارگری منطقه عسلویه با اعلام این خبر به ایلنا گفتند: بامداد امروز (پنجشنبه بیست و ششم فروردین ماه) تعدادی از کارکنان پیمانکاری شرکت بلندطبقه در فاز‌ 19  عسلویه به دلیل معوقات مزدی و بی پاسخ ماندن خواسته هایشان تجمع صنفی برپا کردند.

از قرار معلوم این کارگران که شمار آنها در حدود 200 نفر برآورد می شود با برپایی تجمع در محوطه اطراف محل کار خود پیگیر معوقات مزدی خود شده اند.

منابع ایلنا می گویند: به دلیل مجاورت محل کار کارگران یاد شده در نزدیکی درب ورودی فاز 19 بیشتر کسانی که بامداد امروز قصد مراجعه به این بخش از منطقه عسلویه داشتند متوجه برپایی این تجمع صنفی می شدند.

در عین حال به نقل از کارگران معترض که گفته می شود که  آنها در  روز شنبه نیز تجمع صنفی مشابهی را برپا کرده بودند که در نهایت کارفرمای اصلی بدون دادن حتی یک وعده مشخص آنها را وادار کرد تا به اجتماع صنفی خود خاتمه دهند.

لازم به یادآوری است، تجمعات صنفی و اعتراضی این گروه از کارگران فاز 19 عسلویه از سال گذشته به دلیل معوقات مزدی خود ادامه داشت که در نهایت کارگران معترض با دریافت معوقات ماه‌های مهر و آبان به کار خود بازگشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز