خبرگزاری کار ایران

تاخیر سه ماهه در پرداخت مزد کارگران « آب معدنی داماش»

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۸۲۳

بیش از ۳ ماه دستمزد کارگران کارخانه آب معدنی «داماش» واقع در شهرستان رودبار، به تعویق افتاده است.

منابع کارگری ایلنا در این واحد تولیدی گزارش دادند، در حال حاضر درکارخانه آب معدنی داماش حدود ۴۰ کارگر مشغول به کار هستند که از آبان ماه سال جاری دستمزد دریافت نکرده‌اند.

این منابع درباره دلیل به تعویق افتاده دستمزد کارگران این واحد تولیدی عنوان کردند: شرکت آب معدنی داماش اولین شرکت احداث شده توسط گروه سرمایه گذاری امیر منصور آریا در بخش عمارلوی شهرستان رودبار است که پس از ماجرای اختلاس ۳ هزار میلیاردی و مصادره شرکتهای متهم اصلی پرونده در دی ماه سال ۹۱ تعطیل اعلام شد وهمه ۱۴۲ کارگر آن بیکار شدند.

کارگران با بیان اینکه سر انجام اردیبهشت ماه سال جاری (۹۴) کارخانه آب معدنی داماش بعد از سه سال وقفه فعالیت تولیدی خود را با نظارت قوه قضائیه با ۴۰ کارگر از سر گرفته است در ادامه افزودند: این کارخانه در زمینه تولید وفروش محصولات خود هیچ مشکلی ندارد اما آنچه باعث تاخیر در تامین منابع مالی کارخانه شده است طولانی شدن روند پرداخت ودریافت اعتبارات مالی کارخانه است.

به گفته این منبع کارگری، به همین دلیل در طول سال جاری مرتبا این واحد تولید کننده آب معدنی دچار کمبود منابع مالی برای تهیه مواد اولیه تولید بطری وپرداخت دستمزدکارگران شده است.

کارگران آب معدنی داماش درباره سایر مطالبات معوقه خود گفتند: علاوه بر تعویق سه ماه دستمزد، همچنین کارگران این کارخانه در آستانه سال جدید حق سنوات، عیدی و پاداش سال جاری را نیز هنوز دریافت نکرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز