خبرگزاری کار ایران

کارگران پلی اکریل معوقات مزدی دارند/ چوب حراج به بزرگترین قطب نساجی کشور

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۲۱۲

کارگران شرکت پلی اکریل اصفهان بین دوماه تا چهار ماه معوقات مزدی دارند. دفتر مرکزی شرکت قرار است نوزدهم همین ماه از طریق مزایده واگذار شود.

جمعی از کارگران شرکت پلی اکریل اصفهان در تماس با ایلنا از معوقات مزدی خود خبر دادند.

به گفته این کارگران، ۱۷۰۰ نفر در شرکت پلی اکریل و شرکت‌های اقماری آن مشغول به کار هستند که بین دو تا چهار ماه معوقات مزدی دارند که مدیر عامل قول مساعد داده است در روزهای آتی همه مطالبات مزدی کارگران پرداخت خواهد شد.

کارگران پلی اکریل خصوصی سازی این شرکت در دهه هفتاد را عامل اصلی مشکلات فعلی کارگران می‌دانند و می‌گویند: اجرای ناقص خصوصی سازی در این شرکت مادر صنایع نساجی، از یک طرف توان تولید شرکت را کاهش داده و از طرف دیگر، وضعیت شغلی و معیشتی کارگران را تنزل داده است.

این شرکت در طی روند خصوصی سازی، در سالهای گذشته بار‌ها دست به دست چرخیده است و شرکتی که زمانی سرآمد واحدهای تولیدی کشور بوده است، اکنون با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند.

از قرار معلوم در ادامه خصوصی سازی‌ها، آگهی برگزاری مزایده دفتر مرکزی شرکت اخیرا در روزنامه‌ها منتشر شده است. این مزایده قرار است، ۱۹ اسفندماه برگزار شود.

کارگران از واگذاری دفتر مرکزی شرکت از طریق مزایده ابراز نگرانی کردند و گفتند:  با روالی که پیش گرفته شده است، همه اموال و دارایی های شرکت به ثمن بخس به حراج می رود و کسی پاسخگو نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز