خبرگزاری کار ایران

در آخرین مناظره تلویزیونی جمهوری‌خواهان مطرح شد:

استفاده ابزاری «ترامپ» از کارگران ارزان‌قیمت خارجی

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۸۴۲

علی‌رغم حملات تند دونالد ترامپ به مهاجرانی که وضعیت اقامت آنها در آمریکا مشخص نیست، جمهوری خواهان وی را متهم می‌کنند که از این مهاجران به عنوان نیروهای کار ارزان در پروژه‌های ساختمانی‌اش استفاده می کند.

به گزارش ایلنا در جدیدترین مناظره تلویزیونی جمهوری‌خواهان که پنجشنبه شب در دانشگاه هیوستین ایالت تگزاس برگزار شد، بحث‌های داغی بر سر موضوعاتی چون مهاجران غیر قانونی که این روزها افکار  عمومی در آمریکا  به آن حساس شده‌اند درگرفت.

در این مناظره مارک ربیو کاندیدای حزب جمهوری‌خواه که تاکنون از شانس فراونی برای انتخاب شدن به عنوان کاندیدای نهایی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری برخوردار بوده است، خطاب به ترامپ دیگر کاندیدای حزب جمهوری‌خواه گفت:  شما تنها شخصی در این مناظره هستید که بابت استخدام مهاجرین غیر قانونی از جمله کارگران لهستانی برای کار در پروِژه هایت جریمه ای شده‌ای.

تِدْ ِکروزْ دیگر کاندیدای حزب جمهوری‌خواه خطاب به شرکت کنندگان در مناظره گفت: اگر ترامپ واقعا می‌خواهد معضل مهاجران غیرقانونی را حل کند آنها را استخدام نمی‌کند.

ترامپ اخیرا در یکی از مناظرات تلویزیونی گفته بود در صورتی که به ریاست جمهوری برسد برای جلوگیری از ورود مهاجران غیر قانونی  دیواری در نوار مرزی سه هزار و 100 کیلومتری مکزیک و آمریکا خواهد کشید و مکزیک را مجبور می‌کند که هزینه ساخت آن را  بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز