خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون کارگری مجلس:

ضرورت توجه به همسان‌سازی مستمری کارگران بازنشسته در بودجه 95

رئیس فراکسیون کارگری مجلس برضرورت پیش‌بینی اعتبارات مربوط به همسان سازی مستمری کارگران بیمه شده سازمان تامین اجتماعی در بودجه سال 95 تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر در جشنی که صبح امروز به مناسبت گرامیداشت سی‌وهفتین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از سوی اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری برگزار شد، گفت: امسال در بحث تامین بودجه صندوق بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی با مشکلاتی رو به رو هستیم  و امیدواریم که در پایان سال جاری بتوانیم بر دشواری‌ها غلبه کنیم.

او بابیان اینکه همسان سازی مستمری کارگران بازنشسته بیمه شده سازمان تامین اجتماعی موضوعی است که باید با همفکری دولت و مجلس در بودجه سالیانه پیش بینی شود، محجوب افزود: این در شرایطی است که بودجه مشخصی برای صندوق بازنشستگی کشور در نظر گرفته شده است.

دبیرکل خانه کارگر با اشاره شرایط معیشتی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت : تمام تلاشمان این است که این قشر را نا‌امید نکنیم و با تشکیل جلسات مستمر در کمیسیون‌های مربوطه مشکل تامین بوجه برای صندوق‌های بازنشستگی را برطرف کنیم. 

محجوب همچنین با  اشاره به  ایام دهه فجر گفت: در روزهایی هستیم که همچون گذشته بار دیگر می‌توانیم با مشارک و همدلی روزهای روشنی را رقم بزنیم

محجوب ادامه داد: کارگران چه پیش از انقلاب اسلامی و چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های اجتماعی حضور یافتند و با مشارکت خود در روزهای پر التهاب ورود امام به یاری سایر اقشار آمدند.

کد خبر : ۳۴۳۲۷۸