خبرگزاری کار ایران

نگرانی از تعدیل، کارگزاران بیمه کشاورزی را مقابل مجلس کشاند

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۲۰۶

صبح امروز بیش از 500 نفر از کارگزاران صندوق های بیمه کشاورزی به دلیل نگرانی از تعدیل مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

تعدادی از این کارگزاران در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: بیش از 500 نفر هستیم که به نمایندگی از جمعیت 4500 نفری کارگزان صندوق بیمه‌های کشاورزی شاغل در سراسر کشور از ساعت 9صبح امروز برای تامین امنیت شغلی خود مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی حاضر شد‌ه‌ایم.

آنها بابیان اینکه در حال حاضر تعداد زیادی از جمعیت کارگزاران صندوق بیمه‌های کشاورزی بیش از 10 سال است که در استخدام بانک کشاورزی هستند، افزودند: با وجود این همکاری به نسبت طولانی، در حال حاضر از امنیت شغلی خود مطمئن نیستیم.

کارگزاران بیمه صندوق های کشاورزی افزودند: پیش از این از مسئولین بانک کشاورزی خواسته بودیم که بجای کارکنان بازنشسته بانک کشاورزی، گروهی از کارگزارن را جایگزین کند اما نه‌تنها تا به امروز این اتفاق نیفتاده است بلکه از مدتی قبل زمزه‌هایی در خصوص تعدیل جمعیت کارگزاران کنونی به گوش می‌رسد.

آنها با اشاره به اینکه در جریان اجتماعات صنفی قبلی از مسئولان وعده گرفته بودند که به مشکل استخدامی آنها رسیدگی می شود، افزودند: این درحالی است که اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر تعدیل 75 درصدی جمعیت 4500 نفری کارگزاران صندوق های بیمه کشاورزی شنیده می‌شود.

آنها افزودند: از موضوع احتمال این تعدیل گسترده در جلسه‌ای که به تازگی در تاریخ ششم بهمن اعضای هیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی و مدیرعاملین شرکت های خدمات بیمه ای خوزستان و 30 نماینده از کارگزاران داشته‌اند، باخبر شده‌اند و همین موضوع باعث تشدید نگرانی‌های آنها و برپایی اجتماع اعتراضی امروز شده است.

به گفته این کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی ،وضعیت شغلی آنها به گونه ای است که مانند کشاورزان فصلی نیست و جزء مشاغل سخت و مستمر است و با توجه به شرایط راه‌های روستایی در کنار بدی های جوی و آب و هوایی باعث شده است تا تردد هر روزه‌ آنها به یکی از مشاغل سخت و زیان آور تبدیل شود اما تمام خدمات آنها نادیده گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز