خبرگزاری کار ایران

کارگران پلی اکریل خبر دادند:

دریافت وام به جای مزد اجباری نیست/ کارفرما ضمانت بانکی می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۸۵۱

کارگران کارخانه پلی اکریل اصفهان از عدم اجبار در دریافت وام بانکی جهت دریافت معوقات مزدی و ضمانت بانکی مدیریت کارخانه خبر می دهند.

جمعی از کارگران کارخانه پلی اکریل اصفهان در شهرستان مبارکه در تماس با ایلنا از تغییر تصمیم مدیریت این واحد صنعتی مبنی بر برداشتن قید اجباری بودن موضوع پرداخت وام به جای مطالبات مزدی خبر می‌دهند.

پیش از این جمعی از کارگران پلی اکریل در تماس با ایلنا از از اجبار کارفرما به دریافت وام بانکی جهت دریافت مطالبات مزدی خود، ابراز نگرانی کرده بودند که پس از آن، کارفرما با ارسال توضیحاتی مدعی شد که این خبر صحت ندارد.  

کارگران پلی اکریل در تماس امروز گفتند:  در روزهای گذشته  مدیریت کارخانه پلی اکریل اصفهان در تعامل با نمایندگان نهاد صنفی کارگران تصمیمات جدیدی اتخاذ کرده است که بر این اساس دریافت وام جهت پرداخت معوقات مزدی، اجباری نیست.

از قرار معلوم ، مدیریت پلی اکریل ، حاضر به قبول مسئولیت حقوقی تضمین و بازپرداخت اصل و سود وامی که قرار است بابت مزایای مزدی به کارگران متقاضی پرداخت شود، شده است.

همچنین از گفته می‌شود از کارگرانی که مزایای مزدی خود را به این شیوه دریافت می‌کنند دیگر برگه تسویه حساب گرفته نمی شود.

در عین حال براساس اظهارات کارگران،  مطالبات مزدی ماه گذشته تمامی کارگران،  چه کسانی که وام گرفته اند و چه آنهایی که از دریافت وام بانکی خودداری کرده اند،  پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز