خبرگزاری کار ایران

در بیانیه اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری عنوان شد:

فرجام برجام می‌تواند با رونق تولید فقرزدایی کند

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۸۱۴

اگر دولت با تدبیر و عقلانیت از این فرصت برجام استفاده کند می‌توان شاهد شکوفایی اقتصادی، توسعه و رونق بنگاههای اقتصادی ـ تولیدی ـ صنعتی و کشاورزی و به تبع آن حرکت به سوی ریشه کنی فقر و بیکاری و کنترل تورم باشیم.

به گزارش ایلنا، اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با صدور بیانیه‌ای که متن کامل آن به شرح ذیل است ضمن تبریک اجرای برجام و رفع تحریم‌ها به ملت بزرگ ایران از دولت یازدهم خواست تا در جهت رشد و توسعه اقتصادی و ریشه کنی فقر و بیکاری اقدامات مؤثری را انجام دهند.

قبل از هر چیز درود می‌فرستیم به روان پاک شهدای هسته‌ای، همانهایی که برای تحقق عزتمندانه اهداف انقلاب اسلامی جان خود را در طبق اخلاص تقدیم کردند و نیز همه رادمردانی که در راه به ثمر رساندن این افتخار بزرگ ملی یعنی فن آوری صلح آمیز هسته‌ای ‌‌نهایت تلاش خود را به کار گرفتند، اکنون که بعد از سال‌ها تحریم، تهدید و حق خوری‌های ظالمانه استکبار با تلاش فرزندان برومند این مرز و بوم و با پشتکاری دولت تدبیر و امید و تیم مذاکره کننده هسته‌ای سرانجام برجام با وجود همه بی‌مهری‌ها و سنگ اندازی‌های داخلی و خارجی به فرجام رسیده است. بسیار خوشحالیم و از اینکه با وجود برداشته شدن تحریم‌ها و آزادسازی سرمایه‌های بلوکه شده کشور همچنان چرخه چرخ پروژه‌های هسته‌ای می‌چرخد بر خود می‌بالیم.

ما این پیروزی بزرگ را به رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران و دولت تدبیر و امید خصوصاً جناب آقای دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهور که به حول و قوه الهی توانست یکی از شعارهای مهم انتخاباتی خود را عملی نماید صمیمانه تبریک می‌گوئیم.

شکی نیست که این توافق آثار بسیار مثبتی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و خصوصاً اقتصادی را به دنبال خواهد داشت از طرفی بازارهای داخلی فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران خارجی و شاید هم کما فی السابق ورود کالاهای مصرفی خواهد بود و از سوی دیگر موانع موجود بر سر راه صادرات برداشته خواهد شد. پیش بینی‌ها بیانگر آن است که شرایط پسا تحریم شرایط ویژه‌ای را رقم خواهد زد به این مفهوم که اگر دولت همانگونه که با تدبیر و درایت این مهم را به سرانجام رسانده با تدبیر و عقلانیت از این فرصت استفاده نماید می‌تواند باعث شکوفایی اقتصادی، توسعه و رونق بنگاههای اقتصادی ـ تولیدی ـ صنعتی و کشاورزی و به تبع آن حرکت به سوی ریشه کنی فقر و بیکاری و کنترل تورم هدفمند شود و خدای ناکرده عکس این موضوع هم می‌تواند باعث ورود سیل آسای کالاهای خارجی که نتیجه آن گرایش مردم به مصرف گرایی و تبعات منفی آن یعنی گسترش بیکاری و تعطیلی بنگاههای اقتصادی شود.

اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری ضمن تبریک صمیمانهٔ این موفقیت بزرگ به همه مسئولین محترم نظام، از دولت تدبیر و امید انتظار دارد در سایه اقتصاد مقاومتی که یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مقام معظم رهبری و نیز از جمله ضروریات جامعه فعلی است در جهت رشد و توسعه اقتصادی و ریشه کنی فقر و بیکاری اقدامات مؤثری را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز