خبرگزاری کار ایران

معوقات مزدی کارگران شهرداری لوشان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۷۶۷

کارگران مجموعه‌های شهرداری لوشان وسازمان‌های وابسته بیش از سه ماه معوقات مزدی پرداخت نشده طلبکارند.

این کارگران در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: نزدیک به ۷۵ نفر هستیم که به دلیل مشکلات مالی و معیشتی در موقعیت نامناسبی قرارداریم.

آنها می‌گویند آنچه در طول یک سال گذشته به مشکلات صنفی آن‌ها افزوده است تغییرات مکرر شهردار از سوی اعضای شورای شهراست .

در این خصوص یکی از کارگران شهرداری لوشان گفت: طی یک سال جاری سیستم مدیریتی شهرداری سه مرتبه تغییر کرد ه وآخرین مرحله نیز حدودا یک هفته پیش بود که یک شهردار جدید به شهرداری معرفی شده است.

آن‌ها می‌گویند: ادامه مشکلات مالی آن‌ها در حالی است که شورای شهر و شهردار نیز بار‌ها به کارگران قول پرداخت حقوق معوقه آنان را داده‌اند ولی عملاً نتوانسته‌اند قول خود را عملی کنند.

کارگران با بیان اینکه با ورود شهردار جدید یک ماه از مطالبات مربوط به شهریور ماه کارگران پرداخت شده است؛ ادامه داد: از قرار معلوم به غیر از مزد معوقه حق بیمه او همکارانش بصورت کامل به سازمان تامین اجتماعی پرداخت نشده است.

همچنین یکی دیگر از کارگران شهرداری لوشان نیز گفت: به دلیل عدم پرداخت حقوق و دستمزد در سه ماه گذشته با مشکلات مالی و خانوادگی روبرو شده‌ایم.

به گفته این کارگران آن‌ها بار‌ها از شهردار و شورای شهر درخواست کرده‌اند تا که حقوق معوقه را پرداخت نمایند ولی تنها قول می‌دهند و در عمل ما را فراموش کرده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز