خبرگزاری کار ایران

توضیحات سازمان بهشت ‌زهرا در مورد یک خبر

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۵۷۲

به دنبال انتشار خبر ابتلای دو نفر از کارگران شاغل در غسال‌خانه‌های سازمان بهشت زهرای تهران به آنفولانزای H۱N۱، روابط عمومی این سازمان جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا متن کامل این توضیحات به شرح ذیل است: خبر مصاحبه (ابتلای کارگران غسال بهشت زهرا به آنفولانزای H۱N۱ (که در سطح وسیع در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر گردید؛ خوشبختانه صحت نداشته و با توجه به انتشار وسیع در رسانه‌ها توضیحاتی در جهت تنویر افکار عمومی در این زمینه ارایه می‌گردد: کارکنان شریف و زحمتکش سازمان بهشت زهرا (سلام الله علی‌ها) روزانه تعداد کثیری از اموات شهروندان تهرانی را در بالا‌ترین سطح رعایت نکات بهداشتی و ایمنی و به صورت کاملاً منظم و سیستماتیک و مطابق با استاندارهای پذیرفته شده بهداشتی؛ رتق و فتق می‌نمایند و همچنین همه پرسنل و به طور ویژه مجموعه عروجیان و به ویژه کارکنانی که مستقیما «با متوفی و سالن‌های تطهیر و سردخانه سرو کار دارند به صورت منظم و ادواری تحت نظر دائمی پزشکان اداره بهداشت سازمان و همچنین چکاب‌های پزشکی منظم بوده و به هیچ وجه موارد مطروحه در خبر مزبور مبنی بر» موضوع ابتلا به بیماری۱ H۱N با عدم استفاده از کلاه و کفش ایمنی تفاوت دارد و می‌تواند مستقیم و غیر مستقیم شمار نامعلومی از افراد مختلف جامعه را تحت شعاع قرار بدهد.» صحت نداشته و موضوع رعایت نکات بهداشتی و پزشکی در مجموعه عروجیان؛ سالنهای تطهیر این سازمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

 لازم به توضیح است که در ماههای اخیر تنها دو تن از پرسنل شریف مجموعه سازمان بهشت زهرا (سلام الله علی‌ها) به دلایل احتمالا «سرماخوردگی پیشرفته به پزشک و سپس بیمارستان مراجعه و تحت آزمایش و درمان قرار گرفته که یک مورد از آنان مرخص و دیگری نیز مراحل تشخیص ودرمان را طی می‌نماید. که این آمار با توجه به خدمات رسانی گسترده و بی‌وقفه این سازمان و شرایط خاص آن از جهت مواجهه پرسنل با انواع بیماری‌ها نشانگر رعایت نکات و مسایل بهداشتی و حفظ سلامت پرسنل در سطح بسیار بالایی می‌باشد.

 نکته قابل توجه اینکه هیچ کدام از این دو پرسنل به طور مستقیم شاغل در واحد تطهیر و یا سالن‌های سردخانه که مستقیم با متوفی در تماس باشند، نبوده؛ فلذا انتشار این خبار و ارتباط دادن کار این عزیزان با بیماری آنان بشدت ً تکذیب می‌گردد و مصداق بارز تشویش اذهان عمومی و ایجاد دلهره و اضطراب در جامعه می‌باشد. همانطور که ممکن است خدای ناکرده بیماری سرما خوردگی یا آنفولانزا یا هر بیماری دیگر در هر یک از مشاغل دیگر نیز وجود داشته باشد. که انشاالله همه شهروندانمان از آن بی‌بهره باشند؛ فلذا شایسته است و انتظار می‌رود؛ رسانه‌ها در جهت آرامش خاطر شهروندانمان؛ پس از اطلاع دقیق از صحت اخبار آن‌ها را منتشر نمایند.

اکنون ضمن محفوظ بودن پیگیری قانونی موارد کذب مطروحه در این خبر برای سازمان بهشت زهرا (سلام الله علی‌ها) به همشهریان عزیزمان اطمینان می‌دهیم: پرسنل شریف سازمان بهشت زهرا (سلام الله علی‌ها) در صحت و سلامت مشغول خدمات رسانی به شهروندان عزیزمان بوده وهمه سعی و تلاششان کاستن از درد و آلام مراجعین داغدار می‌باشد. و برای همه شهروندان عزیزمان سلامتی و بهروزی و شادکامی از خداوند قادر منان طلب می‌نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز