خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول در استان کهگیلویه و بویراحمد:

بیکاری۳۳۰۰کارگر در پی تعطیلی ۳۰ درصد واحدهای تولیدی

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۸۳۲

معاون امور صنایع و معادن صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: حال حاضر ۳۰ تا ۳۵ درصد از واحدهای تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل است و این تعطیلی بیکار شدن ۳۳۰۰ کارگر را به همراه داشته است.

براساس اخبار دریافتی ایلنا، معاون امور صنایع و معادن صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تعطیلی واحدهای تولیدی در این استان سبب بیکار شدن تعداد بسیاری از کارگران این واحد‌ها شده است.

سید حسین حسینی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۰ تا ۳۵ درصد از واحدهای تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل است، افزود: تعطیلی واحدهای تولیدی در این استان، بیکار شدن ۳ هزار و ۳۰۰ کارگر را به همراه داشته است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۶۵ تا ۷۰ درصد از واحدهای تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد فعال بوده و ۶ هزار و ۲۰۰ نفر در این واحد‌ها مشغول به کار هستند.

معاون امور صنایع و معادن صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد به عوامل اصلی تعطیلی واحدهای تولیدی در این استان اشاره کرد و گفت: رکود اقتصادی و کمبود نقدینگی و کمبود منابع مالی از مهم‌ترین عوامل تعطیلی واحدهای تولیدی در این استان است.

حسینی با تأکید بر اینکه فعال شدن واحدهای تولیدی تعطیل شده در کهگیلویه و بویراحمد در گرو حمایت مسئولان بوده است، افزود: از بین بردن مشکل کمبود نقدینگی و منابع مالی و تسهیل در تسهیلات می‌تواند سبب فعال شدن واحدهای تولیدی در استان شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز