خبرگزاری کار ایران

۱۸ کارگر ایران چوب اخراج شدند

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۸۱۱

منابع کارگری ایلنا از اخراج ۱۸ کارگر قرار دادی کارخانه تولید کننده انواع نئوپان «ایران چوب» واقع در شهر صنعتی البرز قزوین خبر می‌دهند.

منابع کارگری ایلنا در قزوین می‌گویند در این واحد تولیدی حدود ۷۰ کارگر مشغول به کار هستند اما از ابتدای دی ماه جاری به دلیل آنچه از سوی کارفرما «رکود بازار فروش محصولات» عنوان شده است، تعداد ۱۸کارگر قرار دادی این کارخانه با میانگین سوابق کار ۵ سال پس از خاتمه قرارداد موقت کارشان اخراج شده‌اند.

این کارگران می‌گویند کارفرما مدعی است کارخانه در زمینه فروش محصولات تولیدی خود دچار مشکل شده است و به همین دلیل برای کاهش هزینه‌های جاری کارخانه در مرحله نخست ۱۸ نفر از کارگران کارخانه را تعدیل و برای در حال حاضر برای دریافت مقرری بیمه بیکاری به اداره کار معرفی شده‌اند.

این منابع کارگری همچنین از تلاش کارفرما برای جابجایی کارخانه به شهرک صنعتی کاسپین خبر داده‌ و از اینکه ممکن است کارفرما پس از جابجایی و نقل مکان کارخانه به محل جدید از نیروهای باسباقه قدیمی استفاده نکند، اعلام نگرانی کردند.

به ادعای کارگران کارخانه چوب ایران، آن‌ها نگران هستند که جدا از کارگران رسمی مبادا ۳۸ کارگر قراردادی باقیمانده در کارخانه  نیز از ابتدای ماه آینده پس از خاتمه قرارداد کارشان بیکار شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز