خبرگزاری کار ایران

امروز عصر در محل سازمان مدیریت:

احتمال برگزاری جلسه پیگیری مطالبات کارگران پست های فشارقوی برق

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۸۷۲

به گفته کارگران پست های فشار قوی برق احتمال دارد عصر امروز در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور جلسه‌ای در خصوص پیگیری مطالبات صنفی آنها تشکیل شود.

تعدادی از این کارگران در تماس با ایلنا افزودند: طبق وعده‌ای که در روزهای اخیر به آنها داده شده، قرار است عصر امروز جلسه پیگیری مطالبات کارگران پست‌های فشار قوی برق با حضور نماینگان کارگران، نمایندگان وزارت نیرو و سازمان مدیریت در محل سازمان مدیریت برگزار شود.

اعضای شورای کارگران اپراتوری برق در همین رابطه به ایلنا گفتند: قرار بود یک نشست مشترک دوازدهم دی ماه برگزار شود که به  دلیل عدم حضور نمایندگان وزارت نیرو و سازمان برنامه ، جلسه برگزار نشد.

این کارگران افزودند: با ادامه رایزنی ها برگزاری نشست مشترک به امروز عصر موکول شد.

بر اساس گفته این فعالان، در این جلسه که قرار است ساعت 15:30 امروز برگزار شود، سه نفر از اعضای شورای اپراتوری برق، مسئولان وزارت نیرو از جمله مدیر کل منابع انسانی وزارت نیرو و نمایندگان سازمان برنامه حضور خواهند داشت.

از قرار معلوم، برنامه این نشست که در بخش معاونت انرژی سازمان مدیریت برگزارخواهد شد، پیگیری طرح یکسان سازی حقوق و مزایای کارکنان پست‌های فشار قوی و استمرار قرارداد تا زمان بازنشستگی است.

این کارگران در پایان با اشاره به لغو شدن چند جلسه مشترک قبلی، ابراز امیدواری کردند جلسه امروز با حضور همه طرفین مذاکره برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز