خبرگزاری کار ایران

گاز گرفتگی جان ۲ کارگر را گرفت

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۹۱۴

دو کارگر بر اثر گاز گرفتگی در یک ساختمان در حال ساخت در شرق تهران جان خود را از دست دادند.

معاون عملیات منطقه ۳ آتش نشانی درباره وقوع این حادثه در روز گذشته گفت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵آتشنشانی در ساعت ۴۲: ۱۲ روز دوشنبه (۷ دی)، آتش نشانان ایستگاه ۵۶ به محل حادثه واقع در محله حکیمیه، خیابان والفجر، کوچه خلیلی اعزام شدند.

بهروز رضایی معاون عملیات منطقه ۳ آتش نشانی افزود: این حادثه در طبقه اول یک ساختمان ۵ طبقه مسکونی در حال ساخت اتفاق افتاد که منجر به مسمومیت دو کارگر افغان شد.

رضایی درباره جزئیات بروز این حادثه اضافه کرد: با تائید عوامل اورژانس مشخص شد این دوکارگر جوان که در داخل یکی ازاتاق‌های واحد مسکونی خوابیده بودند، بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند.

معاون عملیات منطقه ۳ آتش نشانی علت وقوع این حادثه را بی‌احتیاطی و استفاده ازاجاق خوراک پزی برای گرم کردن محل استراحت خود در یک اتاق ۶ متر مربعی ذکر کرد و افزود: روشن بودن دو دستگاه اجاق خوراک پزی و همچنین مسدود کردن تمامی در و پنجره‌ها ومنافذ ورودی هوا و همچنین استفاده از شیلنگ و بست‌های نامناسب باعث شد که گاز منوکسید کربن ناشی روشن بودن این وسایل حرارت زا در فضای اتاق‌ها انتشاریافته و این دو کارگر را دچار مسمومیت کند.

معاون عملیات منطقه ۳ آتش نشانی درخاتمه اظهار داشت: اجساد این دو کارگر ۲۰ ساله افغان جهت انجام تحقیقات و بررسی علت بروز این حادثه به پزشکی قانونی انتقال یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز