خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران فرش پارس به۷ ماه مزد معوقه

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۶۶۶

کارگران فرش پارس در قزوین، روز گذشته در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق معوقه خو در محوطه کارخانه تجمع کردند.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، روز گذشته -۹ آذر ماه- جمعی از کارگران فرش پارس واقع در شهر صنعتی البرز در استان قزوین، در اعتراض به عقب افتادن دستمزدشان در محوطه کارخانه تجمع کرده و دست از کار کشیده‌اند.

یکی از کارگران معترض فرش پارس‌ در این باره گفته است: نزدیک به ۴۲۴ نفر هستیم که در ۷ ماه گذشته مزد نگرفته‌ایم .

وی ادامه داد: توقع داشتیم که تا پایان آبان ماه بخشی از معوقات مزدی پرداخت می‌شود اما با گذشت بیش از یک هفته از ماه جاری هنوز خبری از پرداخت طلب مزدیمان نیست و برای همین به ناچار در محوطه کارخانه تجمع کردیم.

براساس اخبار منتشر شده کارگران معترض فرش پارس علاوه بر دستمزد بابت عیدی سال ۸۹ نیز طلبکارند.

اودر ادامه گفته است: مشکلاتی که در زمینه پرداخت حقو ق بوجود آمده باعث نگرانی کارگران فرش پارس شده وآنان نیازمند دریافت حداقل بخشی از معوقات حقوقی خود هستند.

وی کمبود نقدینگی، فرسوده بودن ماشین آلات خط تولید و ناتوانی در رقابت با کالاهای مشابه را عامل اصلی به تاخیر افتادن دستمرز کارگران فرش پارس عنوان کرد و در خاتمه گفت: از مسئولان استانی وشهرستانی می‌خواهیم پی گیر رفع مشکلات کارخانه و کارگران این واحد تولیدی باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز