خبرگزاری کار ایران

کارگران واگن پارس برای دومین روز متوالی تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۴۷۴

صبح امروز کارگران واگن پارس اراک در واکنش به محقق نشدن وعده‌ پرداخت بخشی از مطالباتشان برای دومین بار، مقابل ساختمان اداره کل امور مالیاتی استان مرکزی تجمع کردند.

یکی از کارگران واگن پارس درباره تجمع امروز به ایلنا، گفت: در خاتمه تجمعی که روز گذشته (۸ آذرماه) با حضور نزدیک به ۲۰۰ کارگر واگن پارس در مقابل ساختمان اداره کل امور مالیاتی استان مرکزی برگزار شد؛ مسئولان این نهاد دولتی به تجمع کنندگان  وعده‌دادند که دسترسی کارفرما را  برای پرداخت یک ماه از چهار ماه مزد معوقه بازخواهند کرد.

وی ادامه داد: با گذشت یک روز از این ماجرا هنوز وعده داده شده محقق نشده و در نتیجه کارگران واگن پارس بار دیگر معترض شدند و درنتیجه حدود ۵۰ نفر از همکارانش بار دیگر مقابل اداره دارای تجمع کردند.

به گفته وی در ‌‌نهایت اجتماع امروز در ساعت یک و نیم و با وعده مسئولان اداره دارایی مبنی بر اینکه قرار است برای حوالی ساعت شش در حضور مسئولان اداری استان به مشکلات آنها رسیدگی کنند خاتمه یافت.

این کارگر میزان بدهی واگن پارس به اداره امور مالیاتی استان را حدود سه میلیارد تومان عنوان کرد وگفت: این رقم در مقایسه با مالیات ده سال گذشته این کارخانه تقریبا ده برابر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز