خبرگزاری کار ایران

تشدید نگرانی کارگران پیمانی رجا از تعدیل

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۴۶۱

در روزهای اخیر نگرانی کارگران پیمانکاری شرکت رجا از به اجرا درآمدن طرح‌های تعدیل نیروی انسانی تشدید شده‌است.

براساس اطلاعاتی که به نقل از فعالان صنفی کارگری شرکت راه آهن رجا در اختیار ایلنا قرار گرفته است مدیران این شرکت قصد دارند تا از شمار کارگران پیمانی که هم اکنون به عنوان مهماندار در سالن‌های (واگن‌های) حمل مسافر مشغول کارند بکاهند.

از قرار معلوم ظاهرا این طرح تعدیل قرار است در قطارهای اتوبوسی و درجه دوم شرکت رجا به اجرا دربیاید و در این قطارها مسئولیت سرویس دهی هر کارگر مهیماندار تا دو سالن مسافربری افزایش یابد.

منابع ایلنا می‌گویند این وضعیت در حالی است که طبق عرف جاری و مقررات رایج، هر مهماندار مسئول پذیرایی از یک سالن است.

کاهش مهماندار در شرایطی که در طول ماههای گذشته  تعدادی از  نیروهای خدماتی و فنی شرکت راه آهن رجا تعدیل شده اند ، موجب  نگرانی کارگران پیمانکاری  این شرکت شده  است.

منابع خبری ایلنا در شرکت راه آهن رجا می گویند:  ممکن است شرکت رجا به بهانه کمبود نقدینگی  اقدام به کاهش نیرو نماید و دقیقا  به همین بهانه است که  صورت وضعیت های شرکت های پیمانکاری  با تاخیر زیاد پرداخت می شود.

از قرار معلوم، شرکت رجا،   تعداد نیروهای فنی مانند ماموران برق سالن ها را نیز در برخی از قطارها کاهش داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز