خبرگزاری کار ایران

کارگران واگن پارس اراک بار دیگر تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۱۵۱

کارگران واگن پارس اراک بار دیگر در اعتراض به آنچه مسدود شدن حسابهای بانکی این کارخانه می‌خوانند صبح امروز جلوی اداره کل امور مالیاتی استان مرکزی تجمع کردند.

منابع ایلنا به نقل از کارگران این واحد صنعتی گفتند: صبح امروز د‌ها نفر از کارگران واگن پارس اراک در اعتراض به  مسدود شدن حسابهای بانکی کارخانه  از سوی اداره مالیات ، برای چند ساعتی دست از کار کشیدند و مقابل ساختمان اداره امور مالیاتی استان مرکزی در اراک تجمع کردند.

کارگران این واحد می‌گویند وضعیت پیش آمده (مسدود شدن حسابهای بانکی) بهانه‌ای شده تا کارفرما نتواند به موقع دستمزد کارگران را پرداخت کند. این در حالی است که طی۴ ماه گذشته کارگران واگن پارس  دستمزدی دریافت نکرده‌اند.

همچنین برپایه اطلاعاتی که کارگران واگن پارس به ایلنا داده‌اند آنان روز ۵ آبان ماه در واکنش به تاخیر در پرداخت مطالبات مزدی خود در محوطه کارخانه تجمع اعتراضی داشته اند.

در ادامه  یکی از کارگران معترضین درباره افزایش مالیات شرکت واگن پارس می گوید، شرکت واگن پارس در ده سال گذشته جمعاً مبلغی در حدود سه میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده است اما در سال جاری میزان مالیات این کارخانه به رقمی حدود سه میلیارد و هفتصد میلیون تومان تقریبا ده برابر افزایش یافته است.

این کارگر شرکت واگن پارس در خاتمه یادآور شد: علاوه بر افزایش میزان مالیات ، آنچه به مشکلات  کارگران واگن پارس افزوده است مسدود شدن حسابهای مالی کارخانه  از سوی اداره مالیات استان مرکزی است که بهانه ای شده تادستمزد کارگران به موقع پرداخت نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز