خبرگزاری کار ایران

ابتدای سال جاری تاکنون؛

۶۱ کارگر سروش گلدیران تعدیل شدند

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۷۳۴

۶۱ کارگر شاغل در واحد تولید سروش گلدیران واقع در شورآباد تهران در طی ماههای گذشته به تدریج اخراج شده‌اند و وضعیت ۹ کارگر باقیمانده نیز نامشخص است.

منابع خبری ایلنا در این واحد تولیدی می‌گویند: از ابتدای سال جاری شمار کارگران این واحد از ۷۰ کارگر به ۹ کارگر رسیده است و در طول ماههای گذشته، بقیه کارگران به تدریج تعدیل شده‌اند..

براساس اخبار دریافتی، کار تولید در این واحد تولیدی که تهیه دکوراسیون شرکت ال جی را برعهده دارد، به حالت نیمه متوقف در آمده و۹ کارگر باقیمانده، در دو هفته گذشته در محل کارخانه حاضر شده ولی در عمل کاری برای انجام دادن به آنها داده نمی‌شود.

از قرار معلوم قرار داد این کارگران شاغل سه ماهه و تا آخر این ماه است و به احتمال زیاد بعد از اتمام دیگر قرار نیست که با آن‌ها تمدید قرارداد جدیدی تمدید شود.

در این خصوص خبرنگار ایلنا در تماس با دفتر کارفرمای کارخانه سروش گلد ایران توانست با یکی از مدیران این واحد تولیدی پیرامون صحت این خبر گفتگو کند.

براساس اظهارات این مقام مسئول شرکت گلد ایران که خواست نامش محفظ بماند از ابتدای سال جاری تاکنون شمار کارگران این واحد تولیدی از ۷۰ نفر  به ۹ رسیده است و معلوم نیست که قرارداد کارگران باقیمانده نیز از ابتدای فصل زمستان تمدید شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز