خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

روزنامه همشهری جناحی برخورد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۳۵۰

عضو شورای شهر تهران در واکنش به نظرسنجی روزنامه همشهری در رابطه با طرح ادغام گفت: در روزهای گذشته برخورد رسانه ارگان شهرداری با مساله ادغام بیمه ها، غیرکارشناسانه و جناحی بوده است.

«محمد حقانی» عضو شورای شهر تهران در گفتگو با ایلنا با بیان این مطلب که رسانه هم باید بیطرف باشد و هم متخصصانه با قضایا برخورد کند گفت: روزنامه همشهری نشان داده است که در برخورد با برخی از مسائل اجتماعی و دغدغه های مردم، جناحی و غیرتخصصی عمل می‌کند.

وی افزود: روزنامه همشهری ارگان رسمی مدیریت شهری است و برخورد جناحی و جانبدارانه آن با مسائل مختلف به هیچ وجه پسندیده نمی‌باشد.

عضو شورای شهر تهران  با اشاره به این که در حوزه مدیریت و خدمات شهری سوژه های متعددی برای انتشار و پرداختن به آنها وجود دارد افزود: رسانه همشهری با پرداختن متخصصانه به سوژه های مرتبط در این حوزه ها، بهتر می تواند دغدغه های مردم را پوشش دهد.

حقانی با بیان این که  دولت یازدهم در زمینه سیاست خارجی موفق عمل کرده است و برجام،  سند موفقیت این دیپلماسی کارآمد است گفت: اکنون زمان آن رسیده که دولت در زمینه سیاست داخلی به مساله عدالت اجتماعی بپردازد و در همین راستا روزنامه همشهری این قابلیت را دارد که  با انعکس مسئولانه معضلات و کاستی های اجتماعی به دولت کمک کند تا مصداق عینی عدالت اجتماعی باشد.

عضو شورای شهر تهران در رابطه با طرح تجمیع بیمه ها گفت: من با فلسفه یکسان سازی بیمه ها موافقم اما پیش شرط هایی برای این کار لازم است که در حال حاضر مهیا نیست.

وی با بیان این که در طرح تجمیع بیمه ها سازمان تامین اجتماعی مستثنا است گفت: به هیچ وجه نباید به بهانه ادغام، دست دولت در جیب کارگران برود و از اموال آنها هزینه های درمانی سایر اقشار اجتماع را تامین کند.

محمد حقانی افزود: قرار نیست برای جبران کمبود بودجه، پول کارگران در بخش های دیگر جامعه تزریق شود و از این کانال، منابع مالی لازم برای پوشش هزینه های درمان عمومی  تامین گردد.

عضو شورای شهر تهران در پایان با بیان این مطلب که رفاه بیمه ای مردم باید یک هدف غایی باشد گفت: در بحث ادغام بیمه ها، ابتدا باید عدالت اجتماعی برقرار گردد و  حق سرانه درمان یکی شود، پس از آن می توان به یکسان سازی ساختاری براساس موازین تخصصی و علمی اندیشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز