خبرگزاری کار ایران

انتظار اعضای تعاونی مسکن تاکسی رانی سنندج ۱۲ ساله شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۶۹۰

بیش از ۱۲ سال است از نا‌نویسی ۲۲۰ نفراز تاکسی رانان سنندجی در تعاونی مسکن تاکسی رانی سنندج می‌گذرد اما هنوز وضعیت اعضای این تعاونی برای تشکیل هیات مدیره نامشخص است.

یکی از کارگران عضو این تعاونی با اعلام این خبر به ایلنا گفت: در سال ۸۲ تعاونی مسکن تاکسی رانان سنندج اقدام به ثبت نام برای ساخت مسکن کرد و قرار بود در طول نامنویسی اعضای هیئت مدیره وبازرسین با برگزاری مجمع عمومی انتخاب شوند اما امروز با گذشت دوازده سال، تعاونی هنوز هیچ اقدامی برای انتخاب اعضای هیئت مدیره انجام نداده و متقاضیان را بلاتکلیف نگه داشته‌اند.

وی افزود: در آن زمان تعاونی بابت هزینه ثبت نام از هر تاکسی دارمبلغ دو میلیون ۲۰۰ هزار تومان دریافت کرد و بنا بود تعاونی بعد از تشکیل پرونده و عضو گیری، سریعا برای انتخاب اعضای هیئت مدیره وبازرسین مجمع عمومی برگزار کند اما هنوز این زمان نرسیده است.

این کارگر افزود: آن زمان با پولی که از اعضا ی تعاونی تاکسی رانی سنندج دریافت شد ۳۹ هکتار زمین در  انتهای خیابان ۱۷ شهریور برای ساخت مسکن خریداری شد وقرار بود بعد از انتخاب اعضای رسمی هیئت مدیره اقدامات قانونی برای ساخت ساز انجام شود.

وی در مورد پیگیری انجام شده اعضای تعاونی مسکن گفت: تا به حال چندین بار برای پیگیری این مساله به تعاونی رجوع کرده‌ایم اما جواب مشخصی نگرفتیم، شخصی که به خود عنوان مدیر عاملی تعاونی مسکن تاکسی رانی سنندج را می‌دهد اعتقادی به برگزاری مجمع عمومی ندارد در عین حال اقدام به خرید وفروش چندین قطعه از زمینهایی که با پول اعضاء خریداری شده است کرده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر آنچه از زمینهایی که متعلق به ۲۲۰ نفر از اعضای تعاونی مسکن تاکسی داران سنندج است حدود ۱۰ هکتارباقی مانده افزود: این در حالیست که این شخص با وجود موجود بودن اسناد ومدارد فروش این زمین‌ها فروش این زمین‌ها را انکار می‌کند.

به گفته این عضو تعاونی تاکسی رانی سنندج مدیر عامل (غیر رسمی) فعلی تعاونی مسکن همچنین مدعی است اراضی که آن زمان برای ساخت مسکن تاکسی رانی سنندج خریداری شده‌اند دچار مشکل قانونی بوده ومنابع طبیعی استان مجوز ساخت به این زمین‌ها را نمی‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز